• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lov - майстор
И аз не мога да разбера каква е идеята да го вадиш. Той си е окачен на пружини за да не се усещат вибрациите и не на последно място в корпуса е по безшумен. Да не говорим че ротора е разпробит и долния край е потопен в маслото и през него сам си засмуква колкото масло му трябва. Може да се среже и да се направи капака с болчета и планки че да може да се обслужва от време на време ама то ще се налага ако няма филтър на входа и маслото се замърсява от прах. Но на същия принцип както е маслоуловителя може да се направи филтър. И ако ползва от тези гъбички само се изваждат от време на време и се измиват с нафта. Важното е да са омаслени малко и да ловят боклуците.
cvetanmu - специалист
Без корпуса няма да стане.
Моя компресор го отворих и направих горната част като капак за да може да се чисти ако се наложи

Прикачен файл

DSC008901.jpg
DSC008901.jpg (121.53 KиБ) Видяна 10850 пъти
crez - майстор
romanpm написа:
crez :? И защо да го вади от корпуса , аз го ползвам така заедно с вграденото пусково реле , а масло ако е необходимо може да се долее през смукателната тръба :wink:
1. По добро охлаждане. В корпуса се охлажда от маслото, но при продължителна работа (те са смятани на периодичност) маслото много се загрява.
2. Олекотяване на конструкцията, удобен при пренасяне.
3. Отпада грижата за ниво на маслото.
romanpm - майстор
:) Темата е за схемата , а за по-дълговременна работа и дебит се продават такива , да предположим че dvdraider ще се сети и сам :wink:
dvdraider - помощник
надявам се темата да е полезна и на други колеги
dj_marti79 - специалист
Здравейте.
Дайте помощ - от какво е този компресор и става ли за нещо?

Прикачен файл

DSC00105.JPG
DSC00105.JPG (80.72 KиБ) Видяна 9299 пъти
sparow - специалист
Шкода рт.Ако е твой го събирай.Шкодите имат доста добра въздушна система/ е не сички/ :lol:
sparow - специалист
Но така както е вързан,незнам дали ще направи нещо.Тоя горивен филтер от бус трябва да е на страничните отвори-смукателните.Това е нагнетателната линия.
dj_marti79 - специалист
Ок. Значи да го взема. Със смазването какво трябва да направя?
sparow - специалист
Да попитам и тука,че в другия форум си говорим само с още един колега и никъкъв интерес.
Някой виждал ли е дизелов двигател преправен на компресор :lol:
И ако има някъкво инфо по преработките да казва? Ние сме замислили няколко варианта,но.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Тема "компресор за въздух от хладилник,как???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: