• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
zz_stefanov - майстор
Да разбира се, там не е горещо :)
petromaniq - специалист
Там не е горещо, ама като абразива от домашен прах надере осите и износи втулките, увеличи луфта и там се навре домашен прах на бобините им става горещо :-D
sinfon - специалист
petromaniq написа:
Там не е горещо, ама като абразива от домашен прах надере осите и износи втулките, увеличи луфта и там се навре домашен прах на бобините им става горещо
Аз за това не си купувам печки с вентилатор, а с кварцови реотани!?
hidrazin - майстор
Не е "шуплест бронз" а синтерован бронз.
До втулките трябва да има едно кече което е напоено с масло - от там втулката си дърпа колкото и трябва.
Когато се спече, само смазване не помага много. Първо втулката трябва да се промие с някакъв разредител за да се отпушат порите.
После се напоява с масло и втулката и кечето.
:partyman:
sinfon - специалист
valentino76bs написа:
http://www.flagman.bg/article/121166
И какво? Човека ще си смени бушона с нов и няма да го сполети такава участ. Мнението ти е спам.
hidrazin - майстор
Ми то и твоите постове са 99,99% спам и тролене ама не виждам да си влязъл в час за толкова години...
Поне да разбираше от нещо а то ... само цирк. :-D
:partyman:
sinfon - специалист
hidrazin написа:
Ми то и твоите постове са 99,99% спам и тролене ама не виждам да си влязъл в час за толкова години...Поне да разбираше от нещо а то ... само цирк.
А твоите са 99.89% спам и тролене, така че си досущ като мене. Кажи, братчеде, как я караш?
Имам идея направо сложи 2 термобушона успоредно. Идеята е ако единият се скапе, което е често срещано, ще сработи другия.
Скапването на бушона води до прекъсване на проводимостта, а не обратното. Разбира се те сработват и на превишен ампераж, което в случая го игнорираме, защото целта е да сработи при прегряване и да не страдаме от това, че някой о бушоните може да даде фира безпричинно.
Имам идея направо сложи 2 термобушона успоредно. Идеята е ако единият се скапе, което е често срещано, ще сработи другия.
Скапването на бушона води до прекъсване на проводимостта, а не обратното. Разбира се те сработват и на превишен ампераж, което в случая го игнорираме, защото целта е да сработи при прегряване и да не страдаме от това, че някой о бушоните може да даде фира безпричинно.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Що е то (бушон)?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: