gecata1059 написа:При свързване на проводниците във предпазителите и нулевата шина стягам винтовете до скъсване и връщам четвърт.Какъв е тоя шлосерски подход??? Какво постигаш с това? Я обясни?![]()

Момент на затягане на винта на клемата: 1,33 Nm.
gecata1059 написа:При свързване на проводниците във предпазителите и нулевата шина стягам винтовете до скъсване и връщам четвърт.Какъв е тоя шлосерски подход??? Какво постигаш с това? Я обясни?![]()
Момент на затягане на винта на клемата: 1,33 Nm.
MIRO_073 написа:Само лаф, ама не пиши глупости. Някои самообразоващ се ще го направи и няма да му направиш услуга. Аз не пиша в раздел зидария, дърворезба, шпакловане и т.н. защото не разбирам и не подвеждам никои с моите тъпотии които бих написал.Извинявам се, ако някой е приел написаното буквално и съм го подвел.Не е била това целта ми.По принцип гледам да задавам конкретни въпроси на който да получа конкретен отговор.Но в този форум са малко хората който правят точно това.Ти си един от тях.Затова още веднъж се извинявам за написаното.
MIRO_073 написа:gecata1059 написа:При свързване на проводниците във предпазителите и нулевата шина стягам винтовете до скъсване и връщам четвърт.Какъв е тоя шлосерски подход??? Какво постигаш с това? Я обясни?![]()
Има си стандарт за момент на затягане в клеми и предпазители.
MIRO_073 написа:Само лаф, ама не пиши глупости. Някои самообразоващ се ще го направи и няма да му направиш услуга. Аз не пиша в раздел зидария, дърворезба, шпакловане и т.н. защото не разбирам и не подвеждам никои с моите тъпотии които бих написал.И все пак не е лошо когато ти липсва чувство за хумор да изчакаш реакцията на други колеги преди да пишеш за да се убедиш, че няма да се изложиш! Ако пък някой "самообразоващ се по електротехника от форум", че и с липсващо чуство за хумор, барне в таблото последвайки тъп съвет и направи беля, тъкмо ще разбере, че тази дисциплина не се учи по форумите. Още повече, че този лаф дори и сред монтьорите е абсолютно неприложим като съвет. Няма как да развиеш нещо което вече се е скъсало.
MIRO_073 написа:Крайно време е да почнем да ползваме динамометричен ключ при работаgecata1059 написа:При свързване на проводниците във предпазителите и нулевата шина стягам винтовете до скъсване и връщам четвърт.Какъв е тоя шлосерски подход??? Какво постигаш с това? Я обясни?![]()
Има си стандарт за момент на затягане в клеми и предпазители.
Момент на затягане на винта на клемата: 1,33 Nm.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: