За това става. Не е най-доброто, но става. Купи си добър мототестер, не се занимавай с играчки.
А за Авто електроника- дюзи, датчици, и каквото има там по мотора и колата, лично Аз се оправям с един обикновен мултицет, правотокови Амперклещи и ВАГ Ком кабел в моят случай. Просто като разбера какво трябва да показва даденият елемент вече е ясно какво и как да го измеря.
Ако се работи в сервиз професионално - това е друга тема. Има си специални тестери на Бош, мош и тнт.
Обаче пък с тези тестери не може да се правят Логове- живи данни при каране. А с кабела за ВАГ примерно за ТДИ -закачаш и ръчката - гледаш реално какво минава през дебитомера, и така разбираш читав ли е или не.
С тия "осцилоскопчета" и сглоби си сам уреди незнам дали ще свършат някаква много практическа работа, но пък са ефектни-надписчета, ЛСД дислпейчета.
