• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
MrMurdjo - майстор
hidrazin написа:
a_stoev написа:
...Надявам се да съм ви досадил.
Цъ. Много полезно и достъпно за разбиране обяснение.
:partyman:
Подкрепям :partyman:
kabel96 - специалист
MrMurdjo написа:
hidrazin написа:
a_stoev написа:
...Надявам се да съм ви досадил.
Цъ. Много полезно и достъпно за разбиране обяснение.
:partyman:
Подкрепям :partyman:
Наистина много добре обяснено но ми развали настроението на ранина.Тъкмо си мислех това лято да регулирам налягането на една водна с честотен инвертор а то се оказа че ще прегрее май.
Между другото откъде вземате инвертори на по нормални цени.Щях да поръчвам този http://www.ebay.com/itm/130800192888?ss ... 1436.l2649 а това е помпата http://www.cityirrigation.co.uk/acatalo ... T300M.html :supz: :prayer:
fox_vt - майстор
Вземи си потопяема помпа тя няма да прегрее.
kabel96 - специалист
Знам ама подземната ми река ще я отнесе. :-D :? При мен сондажите са на друг принцип.Отгоре стърчи само тръбата. :drinkers: :partyman: Ако тая дето я купувам сега не беше в гаранция щях да и направя водна риза. :wink:
MIRO_073 - майстор
Здравейте

Аз не спорех, че на асин.двигател не може да му се увеличат оборотите и това мисля, че се разбра в темата. Не виждах смисъла от това да конструираш машина (честотен регулатор), която чрез повишаване на оборотите да ти понижи ефективността на това с което разполагаш. За по-ниски обороти даТова също е регулиране на оборотите. Още не съм съгласен с много от изказванията. Все едно да си купиш МТБ (ем тел бе) и да го караш градско. Да не му използваш възможностите в гората примерно. Благодаря на a_stoev за точното и компетентно мнение, което много точно съвпада с моите консултации. Ще ви кача и снимки от стенд за обучение за работа с честотни регулатори. И в мненията си имах на предвид точно охлаждането, въртящия момент, използването на максималните възможности на мотора. При така зададен въпрос е наистина неточно. Питащия не е уточнил какъв е мотора-монофазен или трифазен (само за информация монофазен мотор НЕ може да се управлява с честотен регулатор) С какъв момент на натоварване е постоянен или променлив, Дали мотора е с по-висока мощност от необходимото в момента. Какво дефакто върши този мотор. Все фактори, които са важни. Та затова се съгласих с така зададения въпрос.
todortv - майстор
MIRO_073 написа:
......
Аз не спорех, че на асин.двигател не може да му се увеличат оборотите и това мисля, че се разбра в темата. Не виждах смисъла от това да конструираш машина (честотен регулатор), която чрез повишаване на оборотите да ти понижи ефективността на това с което разполагаш. ......
Зависи какво задвижваш. Примерно имаш машина работеща в цикъл работа и празен ход.
Когато е в режим работа оборотите са около номиналните, когато трябва да се върне в изходна позиция на празен ход
с цел повишаване производителността, оборотите може да се повишат.
Повишаването разбира се е свързано с ред съображения...... Повишаването на оборотите е понякога необходимо при
аналогово управление на инвертора, при бързо променящи се процеси.
fox_vt - майстор
Един пример от работата ми-бетонов възел телфер вдигащ подемна кофа с инертен материал от долу до горе за изсипване в бъркалката.Нагоре върви със 68 херца пълна,малко преди бъркалката краен изключвател (КИ) задейства и намалява честотата до 35 херца за леко спиране.Друг КИ спира кофата горе.Като тръгва надолу работи на 95 херца и малко преди кантара долу КИ намалява на 25 херца за леко влизане в кантара.Имаш 4 режима на работа с една единствена цел максимална производителност.На друга машина 4 броя вибратори се развъртат от 0 до 50 херца в рамките на 5 секунди с цел избягване късане на заварки карета кардани и т н.На друга с цел предпазване от скъсване на вал на редуктор е намалено на 35 херца и развъртането им е за 2 секунди,това е работен режим.Примери много причините са ясни-да се извърши максимално количество работа-а мотора тая работа я върши за сметка на увеличения ток.

пп малко редактирах херците че ги писах по памет а не са точно така.
Последна промяна от fox_vt на чет фев 13, 2014 9:22 pm, променено общо 1 път.
MIRO_073 - майстор
fox_vt написа:
....Като тръгва надолу работи на 90 херца и малко преди кантара долу КИ намалява на 20 херца за леко влизане в кантара....
А тук има вариант да връща енергия в мрежата.
hamechok - помощник
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТДЗОВАХА С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ПО МОЯ ВАПРОС,ЗА ЧЕСТОТНИЯТ РЕГУЛАТОР.Дълго не бях се включвал във форума заради това че заминах в командировка до Словакия.Същността на работата ми там бе да внедряваме честотни регулатори в производственният процес на поточна линия в завод за автомобили Хюндай.Изполвахме регулатори от фирмата Danfoss.Трябваше доста да се поизпотим с изчисления,на коефициенти ,диаграми и т.н. Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.Благодаря отново на всички че се отзовахте. :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15

Тема "въпрос за честотен регулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: