• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
gattaka - специалист
mirk написа:
gattaka написа:
Абсолютно с инвертора е по-добре,защото го слагаш и край!Няма да преправяш комутационната апаратура,той си защитава мотора и т.н.!Определеноинвистицията си струва,а при другиявариант със сигурност щеше да имаш много въпросителни!
Изчистването на таблото от всичките карантии ако не е преправяне на комутационната апаратура здраве му кажи :lol: май не си чел внимателно какво е направил.
Май,май ти не четеш! :lol: Премахването на комутационната апаратура не значи преправяне,защото като я премахнеш няма какво да преправяш,защото няма комутационна апаратура!Имах предвид точно това,че като сложиш инвертор всичко изчезва!Можеш евентуално да си запазиш пакетни прекъсвач или бутони(незнам как е при колегата) за посоките,понеже доста от инверторите имат входове за изнесено управление!
Дано този път да съм го написал ясно! :?
mirk - майстор
Да по ясно го написа след като прочете за какво става въпрос разбира се. :lol:
ZORRO 1972 - специалист
момци,не се караите.подемника работи перфектно,само...............при повдигане със товар изкл.бушон на таблото във самия сервиз.ама аз си го вкл.и продължавам.бушона които изкл.е 10А.клекава работа.сега ще му сложа поне16А. :o
ZORRO 1972 - специалист
..............................помежду другото,инвертора маи дава трифази по 220в.а ,не 3 фази по 380в.те затова не е тръгвал мотора при свързването ми отначало.а се чуваше едно бучене.............кравешко.а сега като е свързан на триъгълник вече е друго.значи оригинално е бил на звезда.благодарско колеги,ОГИН СТЕ. :o
gattaka - специалист
mirk написа:
Да по ясно го написа след като прочете за какво става въпрос разбира се. :lol:
Много преди да го напиша прочетах темата!Ама ти май нищо не си разбрал от първия ми пост! :lol: Както и да е!Общо взето ми е ясно какво е направил колегата и какво е трябвало да се получи!
Радвам се колега,че си успял и ,че си си решил проблема бързо и лесно!
А аз дадох мнение понеже това уча и го работя!
На звезда не ти е тръгнал понеже момента е 3 пъти по-малък от колкото на триъгълник!Явно мотора трябва да си работи нормално а триъгълник!
И искам да те питам нещо!При твоя подемник как се получава синхрона при движението на двете рамена?
Johny - майстор
То на табелките си пише звезда-380V, триъгълник 220V, със символи разбира се.
ZORRO 1972 - специалист
здравеите колеги.точно така ДЖОНИ,на капака на мотора си пише ама.....................некои требва да чете. :? а синхрона е със метъра.демек вдигам раменете нагоре ,около................колкото си изкаш.аз ги вдигнах около метър.след това свалих веригата. мерих със рулетката височината на едното рамо и на ругото.изравних височините на рамената,и както казах по горе че свалих веригата...........вече изравняването е въртене на гаиката със един голям гидор,36 или по голям,непомня точно.и пак мерене,и като ги изравних,поставих веригата и всичко работи като HITACHI.
gattaka - специалист
Мисълта ми беше как се осъществява връзката между двете рамена?
Защото аз примерно съм виждал подемници с 2 двигателя,а твоя е с 1 затова питам! :)
ZORRO 1972 - специалист
........със верига..........
ZORRO 1972 - специалист
zдравеите колеги.машината продължава да работи,безотказно.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: