Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Поне според мен е това ама ще съм Ви благодарен ако помогнете !
Старанна работа е : карах си леко преди два часа, изведнъж от към двигателя започна да се чува виещ звук, който зе изменяше заедно с оборотите на двигателя, едновременно с това започна да мига лампата за акумулатора.Мигането също се измения заедно с оборотите на двигателя. Спрях за да се опитам да разбера от къде идва, стори ми се че е от алтернатора, но не съм сигурен ! Реших да изгася и отново да запаля та дано изчезне, но когато го сторих лампата на акумулатора ЗАПОЧНА ДА СВЕТИ ЯРКО !!!. Дори извадих колюча от таблото и тя продължи да свети ! След като дадох контакт всички други светнаха а тази на акумулатора не !! Иначе запали нормално и тръгнах трябваше да се прибера. Изминал съм не повече от 2,5 км икогато спрях пред нас и изгасих лампата си угасна нормално ? Като дадох контакт отново си светна, запалих-угасна но не съвсем, остана да мижи. Като подам газ започва да мига като мигането пак се мени с оборотите на двигателя. Измерих на акум. зарежда си-14,39 V. И това е , според мен е гръмнал диод. КОфти че не мога да я карам че ще гръмна някоя електроника а ми трябва много :( Колата е Опел Астра 1,4 пълен инжекцион 1995г Май.

Ще съм много благодарен ако някой ми помогне !
todor_velikov - специалист
виж ремъка да не е охлабил или някой от лагерите на алтернатора
Ronin - специалист
Имам опел кадет ....демек същата ситуация....но при мен целогодишно лампата си свети едвам едвам.....но си зарежда нормално...забелязал съм че зависи от капацитета на акумолатора...ако е 50-60 А си гасне....аз имам навика да слагам 72 А и тогава си свети слабо....а на много ниски обороти почти светва...ама така от 7 години...незнам дали ти помага това....за пробил диод се съмнявам...защото ще имаш пад на напрежение...т.е ...ще загубиш един полупериод.....по скоро релерегулатор...струва(струваше) преди 2-3 г. 9 лв..

Комбинацията с звука обаче е по скоро както е написал колегата към четките...!
gtg1977 - специалист
Според мен,ако са четките няма да се зарежда нормално акумулатора.Един приятел имаше подобен проблем.Колата му е Опел Корса,дизел.Неговата лампа на акумулатора така светеше постоянно слабичко и той си я караше.Но постепенно светлината се увеличи.Когато отиде на майстор и му разглобиха алтернатора,се оказа,че част от намотките на статора са пробили лаковата изолация.Майстора ги лакира отново и всичко се оправи.Неискам да те плаша,но без да смъкнеш алтернатора няма да стане.А не подценявай проблема-сега е зима и става лошо ако те изостави някъде.
sek.1 - специалист
Някога като карах Опел Аскона ми се скапа оригиналното реле за зареждане в един магазин на ул. цар Симеон си купих ново както си е с четките продавача с лек арабски акцент ме предупреди че тия релета на някои им присветвала лампата на някои не мойто за късмет примигваше стотина километра явно докато се паснат четките и после си работеше нормално така че мерете с мултицета реалните волтове.
vvladi21 - специалист
Аз имах подобен проблем миналата година на Фиат Уно. Така с мигаща лампа крах цяла година и то през зимата и никакъв проблем. Обаче накрая ми светна постоянно и се скапа акумулатора. И тогава чак на ремонт. Проблема беше голям - блока с диодите лагери и чекти. В товята ситуация е нещо от този сорт. Без майстор да бутне няма да мине номера.
Успех.

Тема "Моля спешно. Изправителен блок ." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: