Как да си направя ключ-маса, за да си изключвам акумулатора, когато не паля дълго време колата? Има ли възможност да го управлявам от купето? Някой може ли да ми покаже снимки на нещо подобно?
- 1
- 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Petyr
- специалист
14 мнения в "Ключ-маса на автомобил - Как?"
shotik
- майстор
- Мнения: 3460
Има готови ключове по магазините за руски камиони,а саморъчно знам за два начина:
1.Мощен тиристор се закрепва към купето,към него се връзва минусовия кабел.На управлявящия извод на тиристора се връзва кабел,отиващ към ключе в купето ,който при включено положение подава команда ./Това ми е по спомени и ако има нещо невярно ,нека да ме поправят ,а аз по-натам ще потърся точната статия/
2.Взимат се две планки ,може медни,месингови и т.н. с дебелина 4-6 мм,заливат се една върху друга с епоксидна смола като между тях да има поне 1 мм разстояние,да стане като блокче и се разминават по 20 мм.На по дългата част се пробиват отвори за захващане към купето и за минусовия проводнк,пробива се и отвор по средата на блокчето и се нарязва произволна по размер резба,може и лява.Приготвя се и болт съответстващ на резбата.Монтира се на подходящо място на купето,връзва се и минусовия кабел.В това положение няма връзка,затова се навива болта и той като се завие дава верига между пластините.Резбата ако не е стандартна е като секрет и може да се ползва само болт с еднаква резба както е на планките.
1.Мощен тиристор се закрепва към купето,към него се връзва минусовия кабел.На управлявящия извод на тиристора се връзва кабел,отиващ към ключе в купето ,който при включено положение подава команда ./Това ми е по спомени и ако има нещо невярно ,нека да ме поправят ,а аз по-натам ще потърся точната статия/
2.Взимат се две планки ,може медни,месингови и т.н. с дебелина 4-6 мм,заливат се една върху друга с епоксидна смола като между тях да има поне 1 мм разстояние,да стане като блокче и се разминават по 20 мм.На по дългата част се пробиват отвори за захващане към купето и за минусовия проводнк,пробива се и отвор по средата на блокчето и се нарязва произволна по размер резба,може и лява.Приготвя се и болт съответстващ на резбата.Монтира се на подходящо място на купето,връзва се и минусовия кабел.В това положение няма връзка,затова се навива болта и той като се завие дава верига между пластините.Резбата ако не е стандартна е като секрет и може да се ползва само болт с еднаква резба както е на планките.
hygro
- майстор
- Мнения: 2849
dudly написа:А как работи това чудо?Изваждаш ключа и връзката на минуса на батерията към масата се прекъсва.
shotik написа:1.Мощен тиристор...shotik, първият начин не бих препоръчал - падът на напрежение върху симистора (с тиристор няма да стане) е достатъчен, за да влоши зареждането на акумулатора.
Прикачен файл
065.jpg (48.1 KиБ) Видяна 17326 пъти
emil_v r
- майстор
- Мнения: 1845
Чудесно , но кажете може ли да се опънат кабели за кл/масата до купето , и колко дебели ?
И аз го имам същият проблем , радиото ми (скапаната му памет ) дърпа 150ма когато е изключено .
Вместо кл.маса направих грозно ключе на двата плюса на радиото .
Скапаното радио е ново , високотехнологично , с ЮСБ , и кво ли не , но дърпа ток за страх,
освен това е комбина с една платка с 1часовник+ термометър и обърква и нея .
По- добре дасе търси кое консумира при угасен дв. и да се слага маломощен ключ на него .
Утре вместо да гледам тиливизия , и да попръдвам , ще търся още един неизвестен консуматор на 50 ма , и ще му слагам ключ .
В гаранцията на акумулаторът това и пише .
Ако при угасена кола , тя ви консумира над 50 ма , то гаранцията на новият акумулатор - отпада.
И аз го имам същият проблем , радиото ми (скапаната му памет ) дърпа 150ма когато е изключено .
Вместо кл.маса направих грозно ключе на двата плюса на радиото .
Скапаното радио е ново , високотехнологично , с ЮСБ , и кво ли не , но дърпа ток за страх,
освен това е комбина с една платка с 1часовник+ термометър и обърква и нея .
По- добре дасе търси кое консумира при угасен дв. и да се слага маломощен ключ на него .
Утре вместо да гледам тиливизия , и да попръдвам , ще търся още един неизвестен консуматор на 50 ма , и ще му слагам ключ .
В гаранцията на акумулаторът това и пише .
Ако при угасена кола , тя ви консумира над 50 ма , то гаранцията на новият акумулатор - отпада.
- 1
- 2
Тема "Ключ-маса на автомобил - Как?" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!