Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
stefan_mil4ev - специалист
Здравейите,
имам следният проблем: Купих си радио "Ford 2007" за автомобил, но моята кола е лада и разбира се няма как да го поставя. Имам следната схема
http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio- ... nector.htm
но незнам какво да правя със SWA, Lamp i Radio on
N2GetherNow - напреднал
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно
petromaniq - специалист
Заводски илюминации няма :lol: - този пин се включва към осветлението на таблото(габарити), за да може дори и на неработещо радио да светят "копчетата" в тъмното.
N2GetherNow - напреднал
petromaniq написа:
Заводски илюминации няма :lol: - този пин се включва към осветлението на таблото(габарити), за да може дори и на неработещо радио да светят "копчетата" в тъмното.
Ми някаква тъпотии са, от къде да ги знам :D
ditronix - специалист
Ми хич не е тъпотия,а си е една добра екстра.Ако знаеш как да стане.И ако можеш да го направиш.А с помощта на принципа "проби и грешки" няма начин да не стигнеш до сервиза за авторадиа-грешка няма!Особено ако тоя принцип го ползваш за определяне и включване на захранването :lol:
stefan_gb - специалист
N2GetherNow написа:
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно
Клема 15 си е винаги напрежение през контакт колега а така наречения силов плюс е клема 30 - тоест постоянно напрежение през предпазител. От там се захранва НЧУ памет всичко, а кл.15 разрешава обикновенно работа чрез процесора.
N2GetherNow - напреднал
stefan_gb написа:
N2GetherNow написа:
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно
Клема 15 си е винаги напрежение през контакт колега а така наречения силов плюс е клема 30 - тоест постоянно напрежение през предпазител. От там се захранва НЧУ памет всичко, а кл.15 разрешава обикновенно работа чрез процесора.
Възможно е :D Така съм го чувал и не твърдя за 100% правота
petromaniq - специалист
Бе тази кола запалка няма ли? Пратихте го човека да рови из контакния ключ-абсолютно ненужна работа, особено за музика в колата-като че ли само на контакт трябва да слуша. С много ровене може и по-голяма беля да направи, а както гледам вече не се обажда(може и да е прецакал радиото :wink: ).
stefan_mil4ev - специалист
Честно казано до никъде не стигнах с него. Успях да го включа, ама колоните нещо не можах и аз нз ко стана. И немога да намеря букси за него, моята кол не е форд и стана трудна работа, но ще го подкарам някак си :D

Тема "Как да си включа радиото?!?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: