Здравейте,
Вчера акумулатора на колата ме изненада приятно...
Ще пропусна събитията впоследствие, но се стигна до там, че си купих зарядно за акумулатор - Einhell, 5А,12V.
Тази вечер най-накрая успях да включа акумулатора да се зарежда, но забелязах, че в началото зарядния ток беше около 3.5А, а след около 15-30 мин падна до около 1А - това е по горната скала ( скалата е на две нива - горните показания са А arithmetic, а долните А effective ). По долната ( effective ) е с около 1А по-високо показанието. Въпросът ми - нормално ли е да се получава така или зарядното е за връщане.
Не прочетох никъде в упътването за някакви автоматични режими на десулфидиране и т.н., които да променят сами начина на зареждане ( т.е. тока ).
Благодаря предварително !
Вчера акумулатора на колата ме изненада приятно...
Ще пропусна събитията впоследствие, но се стигна до там, че си купих зарядно за акумулатор - Einhell, 5А,12V.
Тази вечер най-накрая успях да включа акумулатора да се зарежда, но забелязах, че в началото зарядния ток беше около 3.5А, а след около 15-30 мин падна до около 1А - това е по горната скала ( скалата е на две нива - горните показания са А arithmetic, а долните А effective ). По долната ( effective ) е с около 1А по-високо показанието. Въпросът ми - нормално ли е да се получава така или зарядното е за връщане.
Не прочетох никъде в упътването за някакви автоматични режими на десулфидиране и т.н., които да променят сами начина на зареждане ( т.е. тока ).
Благодаря предварително !