• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
значи попадна ми един стар амперметър руски и се чудя как да го свържа към инсталацията на колата за да виждам всеки момент какъв ток дава генератора ,тоест искам даго свържа на кабела между генератора и акумулатора ,знам че амперметрите попринцип за по малък ток се свързват последователно на веригата, също така и със шунтово съпротивление обаче се чудя неможе ли да се използва някаква намотка около кабела които измерваме и по промяна на магнитното поле уреда да отчита преминаващия ток ,а това е уредаhttp://share.ovi.com/media/drrag_citroe ... roen.10018
Interceptor - напреднал
Моят съвет е да не се заемаш с тази задача по ред причини, някои от които може да си навлечеш големи неприятности
mitcd - специалист
Ако успее да го направи със шунт до самия акумулатор може и да стане.
А това шунДово съпротивление на практика е парче шина или дебела тел. от накава медна сплав.
Най добре е да намериш нещо готово.
fikata - майстор
mitcd написа:
.
А това шунДово съпротивление на практика е парче шина или дебела тел. от накава медна сплав.
.
Колега,не така грубо с кални обувки.Шунтът не е парче ламарина а калибрирано съпротивление съобразено с вътрешното съпротивление на изм.уред за разширяване на обхвата му.
Току виж някой вземе насериозно написаното от тебе..
Все пак нямаме информация "изпадналия стар руски амперметър" с какъв обхват е и дали е за мерене на прав ток.
:-D
Johny - майстор
drrag_citroen написа:
значи попадна ми един стар амперметър руски и се чудя как да го свържа към инсталацията на колата за да виждам всеки момент какъв ток дава генератора ,тоест искам даго свържа на кабела между генератора и акумулатора ,знам че амперметрите попринцип за по малък ток се свързват последователно на веригата, също така и със шунтово съпротивление обаче се чудя неможе ли да се използва някаква намотка около кабела които измерваме и по промяна на магнитното поле уреда да отчита преминаващия ток ,а това е уредаhttp://share.ovi.com/media/drrag_citroe ... roen.10018
Не се занимавай с глупости. Първо в измерването има цяла лекция - изчисляване на шунтове и второ, като не си на ясно рискуваш да останеш без ток в колата.
fikata - майстор
Абе твоя Ситроен няма ли контролна лампа за зареждането на батерията, та си решил да го "модернизираш" със съветски амперметър производство 1958 г?
:-D
/Уредът е с магнитоелектрически измервателен механизъм с външен шунт 75 мV за измерване на прав /постоянен/ с клас на точност 1,5 /
Последна промяна от fikata на ср фев 09, 2011 1:20 pm, променено общо 1 път.
То лампа имам и волтметър съм сложил обаче за пробата за известно време искам да проверя всеки един момент от експлоатацията на колата колко ампера дава генератора ,не искам да е за постоянно че тоя уред тежи поне 2 кила.Ако някои има идея различна от купуване на нов уред да сподели :idea:
MamaMy - майстор
И като го вържеш този уред до акумулатора, при въртене на стартер стрелката ще му се навие на ограничителя. :-D
bgtok - специалист
Тоя кютук е една година по млад от мене :-D
Що не си вземеш едни амперклещи ?
  • 1
  • 2

Тема "свързване на амперметър" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: