Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
iavor - специалист
Здравейте,
бих искал да помоля за съвет как да свържа този контактор към монофазен ел.мотор. От мотора съм извел два кабела и работи но бях до там.Признавам,че малко разбирам от електротехника и моля да ми обясните "като на милиционер" #-o

Прикачен файл

kontaktor 003.JPG

Прикачен файл

kontaktor 002.JPG
Последна промяна от iavor на пон дек 19, 2011 5:32 pm, променено общо 1 път.
Виж бобината на контактора за колко волта е 220в или 380в на капака на пускатела пише.
vvventsi - специалист
Ами те са ти дали схема ,но ти като не и разбираш,не знам как може някой да ти обясни,най добре извикай някой който разбира!
iavor - специалист
chumie написа:
Виж бобината на контактора за колко волта е 220в или 380в на капака на пускатела пише.
За 220 волта.
vk - специалист
Те тези схеми дето ги дават не са много "user friendly".
Човека иска да му се каже по снимката - първа клема-> еди къде си. Втора клема -> еди какво- си и така нататък.Аз също не го познавам този контактор за да обясня.
fikata - майстор
Свързваш захранването фаза-нула най отгоре на контактора на клеми 1L1 и 5 L3
Двата края от двигателя свързваш отдолу на термичната защита на клеми 2 и 6
Двигателят трябва да му занулиш металния корпус.Ако инсталацията ти не е трипроводна/със защитна нула/ а е двупроводна, тогава свързваш ОТ ПРЕДИ контактора нулата към болчето за зануляване на мотора.Другата нула /работната/ си остава свързана през през контактора. Идеята тази защитна нула да не се прекъсва от контактора. От този моторен магнитен пускател към двигателя трябва да отиде трижилен кабел/ три проводника/ - защитна нула/работна нула/фаза.
iavor - специалист
fikata написа:
Свързваш захранването фаза-нула най отгоре на контактора на клеми 1L1 и 5 L3
Двата края от двигателя свързваш отдолу на термичната защита на клеми 2 и 6
Двигателят трябва да му занулиш металния корпус.Ако инсталацията ти не е трипроводна/със защитна нула/ а е двупроводна, тогава свързваш ОТ ПРЕДИ контактора нулата към болчето за зануляване на мотора.Другата нула /работната/ си остава свързана през през контактора. Идеята тази защитна нула да не се прекъсва от контактора. От този моторен магнитен пускател към двигателя трябва да отиде трижилен кабел/ три проводника/ - защитна нула/работна нула/фаза.



Многа благодаря. Утре ще го свържа.Задължен съм ти :partyman:
iavor - специалист
vk написа:
Те тези схеми дето ги дават не са много "user friendly".
Човека иска да му се каже по снимката - първа клема-> еди къде си. Втора клема -> еди какво- си и така нататък.Аз също не го познавам този контактор за да обясня.

Затова "идеше реч" или както се казва : С умни хора лесно се работи =D>

Тема "Помощ за свързване контактор към ел.мотор." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: