• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
chano3891 - специалист
Здравеите колеги днес работих по една аспирация бъларска но не и запомних името, та проблема е изгорял двигател та направо запалил се 1.5kw-220v-10a-50hz- cos f 0=97 с два кондензатора 40 и 80мф парвия е постоянно включен втория се прекъсва с центробежен прекъсвач.Мотора е италиянски от късото така е треснало че е леко цепнат ротора знам че няма да стане двигател от това вече и трябва нов но като този немога да намеря а и трябва да се смени в наи скоро време ,ще се купува друг и вапроса ми е стария се оправлявше с инвертор, до двигателя стигаха само две живи за инвертора ще има ли проблем ако е без центробежен прекъсвач новия двигател или няма да има проблем. за инвертора нямам достъп до него на терсене място е и незнам какав модел е.
hidrazin - майстор
За инвертора не се притеснявай - заминал си е и той. :weedman:
И жиците не са проблем че са само две, защото с новия мотор дето ще сложиш ще работи само на
едно обороти - максималните.
:partyman:
chano3891 - специалист
и аз си мисля че е заминал а е на лошо място за смяна на покрива но на терсене място а защо там и аз незнам.
moimoimoi - майстор
на тоя мотор мерен ли му е тока ?кой му управлява оборотите?с потенциометър ли?,инвертора няма ли защита по ток?или не е настроен?
може и дефектен мотор да е ,щото сцепен ротор трудно се получава,дай снимки да видим
hladnia - специалист
chano3891 написа:
та проблема е изгорял двигател та направо запалил се 1.5kw-220v-10a-50hz- cos f 0=97 с два кондензатора 40 и 80мф парвия е постоянно включен втория се прекъсва с центробежен прекъсвач.
стария се оправлявше с инвертор, до двигателя стигаха само две живи за инвертора ще има ли проблем ако е без центробежен прекъсвач новия двигател или няма да има проблем.
1.Ми според мен проблема е че е сложен двигател с центробеж.
Ако някой намали оборотите така че да се включи центробежа двигателя започва да загрява и по натам е ясно.
2. При това изгаряне на двигателя и инвертора е сигурен. :?
chano3891 - специалист
двигателя направо е оваглен а ротора е сцепен защото точно там явно е излязла част от намотката и е дало накасо има и стопен метал варху цепката. За инвертора управлява се чрез изведен потенциометър но се надявах да е устискал някакси, и всичко това защото не е занулен.Утре като порачам мотора докато доиде ще имам време за инвертора вапреки че е на терсене място защото трябва да се сваля стъклопакета.
fbr - майстор
hladnia написа:
1.Ми според мен проблема е че е сложен двигател с центробеж.
Ако някой намали оборотите така че да се включи центробежа двигателя започва да загрява и по натам е ясно.
+1
И гледай да е без центробежен изключвател, ако ще се ползва инвертора.
chano3891 - специалист
ето и снимки на опечени ел мотор.Новия мотор вече щее без този регулатор.

Прикачен файл

101_3198.JPG

Прикачен файл

101_3200.JPG

Прикачен файл

101_3201.JPG тази джаджа се оказа че нее инвертор а регулатор на напрежение и тои е цакал маиката на всичко мотора е грял и затова всичко беше стопено. въпреки това регулатора работи. изграден е с триак bta41600. има си и мноооого голям охладител.

Прикачен файл

101_3203.JPG
lubomirlz - специалист
Ами тук много хора го повтаряхме, че оборотите на асинхронният двигател с кафезен ротор не се регулират чрез промяна на напрежението, но никой не ни чуваше. Аз лично очаквам в бъдеще още такива снимки.
chano3891 - специалист
а според вас да ротора ще гобъде или на вторички.Цепката нее дълбока.
  • 1
  • 2

Тема "асинхронен двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: