Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
миро83 - напреднал
Възможно ли е при късо съединение да се повреди електромера който е трифазен но предпазителите не бяха изгорели но сега при мерене на фазите спрямо нула едната е 400 другата 167 и другата 234 и агрегатите който са трифазни не тръгват впрочем в един момент са добре тръгват и след няколко минути спират.Пуснах нов захранващ проводник за цялото табло и ги мера и са 230 и трите при включване работиха 10 минути и пак почнаха да изключват.Помислих да не би да е прегоряла някоя намотка на някой от компресорите при късото и компресора да ми прави тези проблеми с фазите но ги включвам един по един компресорите и пак изключват.И си мисля че е от електромера но не ми се е случва и имам нужда от съвет и помощ.Ще съм мн благодарен ако някой помогне
evil - специалист
Според мен е малко вероятно да е от електромера .В него има просто бобини и дори да е изгаряла някоя едва ли ще се оправя от време на време :) . Когато фазата е няма тръгвай и мери наред до къде е няма и ще си покаже.
blv - специалист
Педполагам си далеч от трафопоста и ако си имал земно при теб е заминало, т.е. при теб е имало повторно заземяване на нулата, при липсата на такова заземяване са възможни нещата за които говориш, особенно в селски райони. Това ми се вижда като най-вероятно, ако не е така опиши къде си спрямо трафопоста, на входа преди електромера мерил ли си- ако и там са такива показанията се обаждаш на енергото и да се оправят, те са длъжни да ти доставят енергия с нужното качество.
миро83 - напреднал
blv написа:
Педполагам си далеч от трафопоста и ако си имал земно при теб е заминало, т.е. при теб е имало повторно заземяване на нулата, при липсата на такова заземяване са възможни нещата за които говориш, особенно в селски райони. Това ми се вижда като най-вероятно, ако не е така опиши къде си спрямо трафопоста, на входа преди електромера мерил ли си- ако и там са такива показанията се обаждаш на енергото и да се оправят, те са длъжни да ти доставят енергия с нужното качество.
Да мерил съм ги преди електромера и са добре 230 -240 са дори пуснах друг проводник от другото под табло което е добре просто го присъединих на мястото на стария и пак същото и затова стигнах до електромера а той е старите механични.Отвън има едно табло което се закачат камионите вечер и един го е бутнал с бронята си е е паднало и е изпушило окъсило е нещо от там цялата работа но предпазителите на този кръг подсилени с тел и не бяха изгорели а главните 63А и те не бяха изгорели и си мисля да не би електромера да е изпушил токов или напреженов трансформатор и да се губи едната фаза.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е
blv - специалист
Електромера има едни токови трансформатори на входовете, т.е. галванично е разделен с захранващата линия. Търси проблема в нула и земя.
миро83 - напреднал
[quote="blv"]Електромера има едни токови трансформатори на входовете, т.е. галванично е разделен с захранващата линия. Търси проблема в нула и земя.[/qu Пуснах друга нула коя е от друго табло което захранва други компресори които си работя в момента
hidrazin - майстор
Така с приказки няма да стане - почваш и мериш от начало до край. Никой тук не ти знае схемата на захранването.
Може да е отвсякъде - лоши връзки в таблата (особено това дето е смляно от камион), лоши връзки в предпазители.
Особено като са подсилени с тел не могат да си свършат работата и почват да нагарят други места от системата - самите
вложки на предпазителите или по-слаби връзки. Дори и в електромера, макар и малко вероятно, както казаха колегите.
И един безплатен съвет - за тази цел си има хора дето си разбират от работата. Викат им електротехници а не политици.
Поради тази причина няма да ти съдерат кожата от гърба като вторите, а ще ти свършат работа срещу скромно и заслужено
възнаграждение.
:partyman:
evil - специалист
Прав е колегата hidrazin .Наистина това е проблем в най-добрия случей за електротехник иначе може да ти потрябва и електротехник и някой който пренавива мотори както си е подкарал :lol: .
миро83 - напреднал
evil написа:
Прав е колегата hidrazin .Наистина това е проблем в най-добрия случей за електротехник иначе може да ти потрябва и електротехник и някой който пренавива мотори както си е подкарал :lol: .
Проблема с едната фаза се оказа от електромера не пропуска една от фазите явно при късото се е повредил.При смяната с друг сега е добре.БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩА БЕШЕ МИ ПОЛЕЗНА

Тема "проблем с елекромер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: