Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
maptod - специалист
Решил съм да си купя или да си правя. Какво мислите за Роен ЦД 620? Препоръчайте нещо.
Имам стар електрожен + другите неща нужни ще ми стъпи на 200лева. Роен мога да взема с отстъпка за 330лв.
lz1wvm - специалист
Електрожена няма да ти свърши работа.
pansim - майстор
Най-напред виж колко са действителните ампери.
Защото на снимките се вижда 110А предпазител :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Китайска история. Познато.Лепенки като за световно, а вътре - дърво
И още - при написана консумация в режим старт 10 киловата, как смяташ да го захраниш, ако е вярна тази мощност де...това са 45А от мрежата [-X
И да допълня - по надпис това китайско чудо на техниката дава 560А ток при 24 волта. Всеки може да сметне че това са 13.5 киловата!!!! Явно Китайците са измислили вечния двигател, щом имат на изхода по-висока мощност от тази на входа :lol: :lol: :lol: :lol: Както казах - само лепенки. Нищо вярно няма в него. Най-вероятно не достига и 100А щом предпазителя е на 110А
Ти си решавай...
Успех
maptod - специалист
Да, и аз това загледах, че предпазителя е 110А. Но имам наблюдения върху такова устройство и за 1 година ежедневна употреба се държи добре.
Изходих от там, че имам правен електрожен от едно време, но не знам нищо за него. Оставих го да го проверят дали работи и колко ампера e и си направих проста сметка, за допълнителните материали - диоди, кабели и т.н. Ще ми отидат около 200лв.
Но пък тея, които евентуално ще ми го правят, като ги питах дали ще може да се ползва и за зарядно ми казаха, че трябвало още работа, а не им се занимавало.
От друга страна намерих стартерно+зарядно правено за 180лв, но е с 2 диода и средна точка, до колкото разбрах. Аз останах с убеждението, че е по-добре 4 свързани на схема грец. Независимо от вариантите искам просто да ми върши работа.
pansim - майстор
Виж сега, зависи от много неща. Ако ти е що годе читав акумулатора, то и 100А са достатъчни за да помогнат за палене,
Ако пък палиш голям по кубатура дизел, с почти убит акумулатор, то тези 100А няма да са достаъчни.
За диодите - все едно е, дали е грец, или са два диода. Не се притеснявай.
Ако искаш 0887 60 77 22 обади се та ти изясня нещата.
maptod - специалист
Така, сдобих се с устройство. Имам сега друг въпрос. Този шунт става ли за този амперметър? Шунта се свърза последователно на плюса със прекъсване на силовия кабел и свързване на двата края на шунта?
hidrazin - майстор
Въпроса ти не е един а са два. И на двата отговора е НЕ. И за къв чеп ти е амперметър на стартерно устройство? Ако мислиш да го слагаш там де.
:partyman:
pansim - майстор
Шунта може да се включи както на /+/ така и на /-/
Този шунт за този амперметър няма да стане. Хидразин го е казал вече.
Кажи каква е идеята за да се опитаме да помогнем.
maptod - специалист
Искам да си сложа амперметър и волтметър, за да гледам напрежението и стартерния ток. Това:
http://www.ebay.co.uk/itm/200A-75mV-DC- ... 4616cd350d
http://www.ebay.co.uk/itm/35DI-DC-4-5-3 ... 5d491cd16b

И

http://vikiwat.com/shunt-200a-60mv-el2.html
http://vikiwat.com/ampermet-r-200a-dc-v ... x80mm.html

И тези ако не стават, то кои стават? :rolleyes:
Забравих да кажа, че стартерното е с максимален пусков ток 180А.
hidrazin - майстор
Няма да можеш да ги гледаш. Поне не и така както си мислиш.
:partyman:

Тема "Стартерно устройство, мнения?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: