Добър вечер!
Чудя се, дали с диоди, последователно свързани, ще мога да намаля напрежението от 14в. на 4.8 до максимум 6 волта?
С шоттки диоди дали би станало, и ако да, какви точно да използвам и колко на брой?
Ако няма да стане с диоди, с какво бих могъл да се справя лесно и бързо и да е с малки размери?
Искам да управлявам такова серво, захранвайки го от инсталацията на колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Servo-MG995-M ... 1691505594
Operating Speed (6.0V no load) : 0.13sec / 60 degrees
Stall Torque (4.8V): (13kg/cm) (180oz/in.)
Stall Torque (6.0V): (15kg/cm) (208oz/in.)
Сервото ще работи за 3-4-5 секунди, на цикъл, а циклите ще са много, много рядко...
Примерно, едно затваряне и отваряне 1 час, дори на 2 часа.
Сервото ще управлява един клапан, така, че няма да има голямо топлинно натоварване върху намалителните елементи, освен това и консумацията му е нищожна.
Искам да стане възможно най-евтино и компактно.
Благодаря предварително!
Чудя се, дали с диоди, последователно свързани, ще мога да намаля напрежението от 14в. на 4.8 до максимум 6 волта?
С шоттки диоди дали би станало, и ако да, какви точно да използвам и колко на брой?
Ако няма да стане с диоди, с какво бих могъл да се справя лесно и бързо и да е с малки размери?
Искам да управлявам такова серво, захранвайки го от инсталацията на колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Servo-MG995-M ... 1691505594
Operating Speed (6.0V no load) : 0.13sec / 60 degrees
Stall Torque (4.8V): (13kg/cm) (180oz/in.)
Stall Torque (6.0V): (15kg/cm) (208oz/in.)
Сервото ще работи за 3-4-5 секунди, на цикъл, а циклите ще са много, много рядко...
Примерно, едно затваряне и отваряне 1 час, дори на 2 часа.
Сервото ще управлява един клапан, така, че няма да има голямо топлинно натоварване върху намалителните елементи, освен това и консумацията му е нищожна.
Искам да стане възможно най-евтино и компактно.
Благодаря предварително!