В Понеделник 23 Май 2016 година си купих бойлер ТЕСИ от тези от Рекламата че можеш да се къпеш постоянно с цял отбор .Монтирах го и го пуснах .Перфектна работа , работи грее , изкъпахме се .Даже се размечтах пред съпругата ми - ще ни паднат сметките за ток .
На 24 Май 2014 година сутринта влизам в банята и гледам термометъра е в синьо а е включен , проверих елекротомера 20 киловата за 10 часа .Баси мамата .Рекламирах го и техника каза че е прекъснал нагревателя и утре ще го смени .
Извинявам се за закъснението , имах проблем в Работата .
Бойлера беше ремонтиран , сменен нагревател .Не бях в къщи когато техника го смени . Беше ми интересно защо е изгорял .Признаха ми гаранцията .Интересно беше че в гнева си намерих контакти с мениджъра на ТЕСИ и му обясних проблема . Първия въпрос му беше дали не съм го пуснал на сухо ???
Обясних му че няма как да се случи това събитие , оказа се че теси купуват всички части от други производители .
На 24 Май 2014 година сутринта влизам в банята и гледам термометъра е в синьо а е включен , проверих елекротомера 20 киловата за 10 часа .Баси мамата .Рекламирах го и техника каза че е прекъснал нагревателя и утре ще го смени .
Извинявам се за закъснението , имах проблем в Работата .
Бойлера беше ремонтиран , сменен нагревател .Не бях в къщи когато техника го смени . Беше ми интересно защо е изгорял .Признаха ми гаранцията .Интересно беше че в гнева си намерих контакти с мениджъра на ТЕСИ и му обясних проблема . Първия въпрос му беше дали не съм го пуснал на сухо ???
Обясних му че няма как да се случи това събитие , оказа се че теси купуват всички части от други производители .
Последна промяна от azaz1217 на нед май 29, 2016 12:50 am, променено общо 1 път.