Комшията ми рибар, донесе китайския си мотор за лодката, че спрял да работи и се изгърбил да гребе. Мотора е 12V BM4212. Какво се оказа като го пробвах. При всяко включване мотора тръгва за 3-4 секунди и спира, независимо на коя скорост е включен. Тоя номер го прави и напред и назад. Разглобих го да му видя карантиите. Горе в дръжката има едно реле, няколко диода, показващи заряда на акумулатора и превключвателя за скоростите - 5 напред и 3 назад. На практика няма какво да се развали. Останалата час от управлението е зад самия мотор. Платка с електроника и друга с 3бр. релета и два яки MOS транзистора. Пробвах го при откачен мотор без товар и пак изключва след няколко секунди. Значи определено в управлението е причината.
Не можах да открия схема на управлението , само PDF http://www.opblaasbootshop.nl/handleidi ... eiding.pdf
Ако някой се сеща къде може да се крие причината за повредата - да помага, че да се отърва от тоя китаец.
Благодаря предварително.
Пропуснал съм да отбележа, че по някакъв начин се е сменила полярността на изхода. Така предните скорости въртят назад и обратно задните напред. Комшията казва че в Гърция лятото го е давал да му сменят четки, но уж друго не били пипали.
Не можах да открия схема на управлението , само PDF http://www.opblaasbootshop.nl/handleidi ... eiding.pdf
Ако някой се сеща къде може да се крие причината за повредата - да помага, че да се отърва от тоя китаец.
Благодаря предварително.
Пропуснал съм да отбележа, че по някакъв начин се е сменила полярността на изхода. Така предните скорости въртят назад и обратно задните напред. Комшията казва че в Гърция лятото го е давал да му сменят четки, но уж друго не били пипали.
Последна промяна от piron45 на нед окт 16, 2016 3:56 pm, променено общо 1 път.