• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
idlehands - напреднал
DundyTheCroc: Да, за удоволствието от шофирането не би трябвало да има сравнение. Може би затова твоя приятел така си я е харесал :) А може и карането на газ да му е писнало вече, кой знае...

gogo7777: ОК, още един вот за Ярис, мерси.
gogo7777 - майстор
Ако говориш за Авенсис Версо подкрепям с две ръце, от Корола Версо нямам наблюдения.
За Корола си мисля. До сега съм имал само Короли
Chefo77 - майстор
DundyTheCroc написа:
В Яриса двама големи българи по 120+ кила на предните седалки наистина изглеждат като сардини в консерва, едното рамо във вратата, другото опряло в съседа. Аз с ръст 180 см и 85 кила се чувствам абсолютно комфортно.
И ако се обърнат в синхрон един към друг, целувка :lol: Историята помни такива случки (не аз), но с Фиат 126П...

МамаМу, Мазда нямат, но са използвали завод в Испания за сглобяването на някои модели, заедно с Форд. Извинявам се, ако съм подвел някого!
rossenboy - специалист
Айде да разводня и аз малко нещата - карах служебен ярис версо 2005, 1. 5 бензин около 40 000 на година - освен че си е тромавичка, други забележки нямам към колата, която ми стана лична. В момента служебната е ярис 2010 1.4 дизел, 100 кс, страшен бързак, разход 5,5-6 при каране 150-160 на магистралата без проблем. За дълъг път не се оплаквам като удобство, като големина ми е ОК (170см, 75 кг). И двете коли са купувани нови, така че е ясно каво е правено с тях, при втората употреба е по-интересно. Късмет с колата най-вече!
DundyTheCroc - майстор
Ярис Версо си тежи, стандартния с 1.5 двигател е малко самолетче за светофарни гонки ;)
crez - майстор
Ако колегата иска да монтира газова уредба,може би трябва да си съобрази с някой проблеми относно качеството на мотора. По форумите на японски автомобили се коментира изгаряне на клапаните (и това важи само за японските коли по мнение на специалисти) когато се кара на газ и затова им препоръчват монтирането на система за смазване на клапаните Flashlube.
DundyTheCroc - майстор
Това с изгарянето на клапаните, пък и конкретно само на японските мотори, не е баш така. Ще има проблем с всяка кола, която се кара на бедни смеси и клапаните не се регулират редовно. Иначе е факт, че по-новите коли са по-кекави от старите. За омасляване аз лично не бих сложил.
nikolovvd - майстор
Японските автомобили са много капризни относно АГУ. За повечето не се препоръчва, но е възможно, макар и по-скъпо.
За Форд Фиеста и Фюжън лоша дума не съм чувал, а от доста време се въртят в 10-ката на най-здравите автомобили II-ра ръка.
Един познат работи във Франция в завод, където се произвеждат главите на фордовите двигатели. Миналата година разправя, че не могат да насмогнат с производството и в Германия завода бил пред спиране поради недостига на компонента. За 2013 и 2014 Форд Фиеста е на челно място в Европа по продажби и с Голфа се гонят като куче и котка.
Ако намериш Фиеста с новия ЕкоБуст двигател с 125 к.с., а този модел е със "Старт-стоп" система, ще отчетеш, че форд вече не са това което бяха. Ще откриеш и разни глезотийки като гласови команди за управление на колата - климатик, чистачки, телефон и т.н. Някъде имах едно клипче за теста на гласовите команди на Фиеста и S класата на Мерцедес, където фиестата се представи повече от добре.
Проблемът е, че се търси кола "нов внос" и нещата отиват на късмет. Най-големият плюс на Форд е, че не държат цената си и можеш да си вземеш сравнително нова кола за половината пари, които искат за Тойота, Мазда, Хонда и т.н.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UEEV-Na4xoo[/youtube]
anabolicbeast - специалист
Човекът явно бяга от дизел (което в случая е добре) и да си вземе турбинирана бензинка втора ръка.. не мисля, че е надеждно! От малка кубатура много коне, едва ли ще има голям резерв тоя мотор особено за дълги разстояния. Друг е въпросът колко години тоя мотор печели най-различни награди.
crez - майстор
DundyTheCroc написа:
Това с изгарянето на клапаните, пък и конкретно само на японските мотори, не е баш така. Ще има проблем с всяка кола, която се кара на бедни смеси и клапаните не се регулират редовно. Иначе е факт, че по-новите коли са по-кекави от старите. За омасляване аз лично не бих сложил.
А,не [-X предишната ми кола Меган 2000г. производство я карам от нова на "О" км.само на газ(газов инжекцион), сега дъщеря ми я кара и е на 220 000км., никакви проблеми с клапани и двигател.Сега RX 4-ката е също на газ и няма никакви проблеми. Това с реглажа на клапаните май вече не е валидно,кой регулира клапани :? не са ли с хидравлично регулиране
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Тема "Избор на кола - мазда, тойота, форд?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: