Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
profesionalist_wood - майстор
Здравейте. Имам малък проблем. Реших да взема онлайн банкиране към Уникредит Булбанк...Много пъти ги питах плаща ли се за такава услуга-те ми казват че не се плащало и ала бала.
Ама не съм доволен от качеството и искам да го прекратя. Проблемът ми е че договорът е за 2 години....Как да постъпя?
gogyto - специалист
:shock: И за това ли вече се правят договори...ама то щом има договор значи се и плаща..такова не бих си направил никога.
Моя поне е безплатен - уж :cool:
fox_vt - майстор
Аз съм с онлайн банкиране на уникредит като имам достъп от компютър,и от мобилното им приложение.За да се пусне такова банкиране трябва да имаш сметка при тях,и се наложи да си открия спестовна сметка с първоначални 10 лв внесени.После има такса за самата сметка всеки месец,годишна мисля че няма.За самите онлайн заявки и разплащания не мога да кажа дали се плаща такса тъй като не съм ги ползвал още.Имам и кредитна карта към тях и може да следиш всички наличности и движения по нея,аз затова най вече го открих това банкиране.
kr1100 - майстор
[quote="profesionalist_wood"] Реших да взема онлайн банкиране към Уникредит Булбанк...Много пъти ги питах плаща ли се за такава услуга-те ми казват че не се плащало и ала бала.
Ама не съм доволен от качеството и искам да го прекратя. Проблемът ми е че договорът е за 2 години.quote]
какъв договор ??? За онлайн банкиране подаваш 1 декларация в банката с лчини данни и номер на сметка. Нещо неясно има.
nikolson - майстор
Вероятно има предвид карта.
didoni_ - специалист
Има пасивно онлайн банкиране,при което можеш да си следиш от компютъра за наличности и движения по сметката,както каза колегата.А за плащане,превод от PC-то трябва да имаш активно онлайн банкиране.
Svetoslavoff1 - майстор
А пасивното в ПИБ е безсрочно и безплатно, само за информация.
Johny - майстор
Това да си следиш авоарите онлайн, не мога да го нарека банкиране.
За да извършиш паричен превод, попълваш платежно нареждане, чиято обработка се таксува според тарифите на на банката, но винаги е по-евтино отколкото на гише. Ако си сключил някакъв договор, то той е обвързан с някаква преференция за тебе - например 5 безплатни превода в месец. Иначе какъв смисъл има от някакъв договор. Някои банки/CCB/ изискват наличието на електронен подпис, за да можеш да извършваш интернет банкиране, но той струва пари всяка година. Други работят с цифров сертификат, или специални ТАН кодове. Когато си избираш банка се интересувай от месечната такса за обслужване и от таксата за всяко наредено платежно. Друг е въпросът, че след време променят условията. Аз пък променям банката..... :-D
Преди време плащането на битови сметки през ePay беше абсолютно безплатно, но взеха да налагат някакви такси. По-евтино се оказа плащането през банка, чрез така наречения директен дебит - т.е. при поява на задължение, парите автоматично се усвояват от сметката ти, ако имаш нужната наличност. Другият начин е да регистрираш битова сметка и когато се появи задължение, ти го виждаш на компютъра, но сам решаваш дали да дадеш съгласие за плащане.
Периодично банките предлагат разни преференции за по ниски такси, но четете внимателно - най-съблазнителните са за на-кратък срок и после ти излиза през носа.

Оказа се, че всеки си е башка луд. Е за това не съм им бил клиент.
41.
За услугата
“БУЛБАНК ОНЛАЙН” КЛИЕНТЪТ дължи на БАНКАТА месечна такса съобразно Тарифите на БАНКАТА . Таксата се събира служебно от сметката, посочена от КЛИЕНТА в “Искането за ползване”. Таксата се дължи и за месеца, през който КЛИЕНТЪТ е заявил отказ от ползване на услугата.
За излъчените SMS съобщения за услугата „БУЛБАНК ОНЛАЙН“ “–SMS–известяване, SMS –парола, КЛИЕНТЪТ дължи допълнителни такси, съгласно Тарифите на БАНКАТА, които се събират от посочената от него сметка в „Искането за ползване“ .
Такса се дължи и в случаите на забравено потребителско име или парола от страна на КЛИЕНТА или някой
от неговите пълномощници , както и за активиране или преиздаване в клон на БАНКАТА на средства за достъп до мобилно банкиране
ПРЕКРАТЯВАНЕ
45.
Договорните отношения между БАНКАТА и КЛИЕНТА, установени с Договора за предоставяне на услугата “БУЛБАНК ОНЛАЙН” и настоящите Общи условия, могат да бъдат прекратени едностранно от КЛИЕНТА с 1- месечно писмено уведомление, а от страна на БАНКАТА с двумесечно предизвестие, считано от датата на пощенското клеймо върху известието за изпращането му на другата страна
bulhomes2 - майстор
А какво не си доволен, че искаш да го махнеш? Имам в две банки и само плюсове виждам.

Ама и срочни договори за разплащателна сметка не бях чувал. Това затвърждава мнението ми, че булбанк е възможно най-смотаната банка. Преди десетина години ми отказаха да изтегля 500 (петстотин) лв от постерминала им, че не съм ги бил заявил и нямали толкова много пари...
ivanj - специалист
Това затвърждава мнението ми, че булбанк е възможно най-смотаната банка.

+1
вярно е по-смотана от нея няма

Тема "Онлайн банкиране" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: