Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
mgbagera - специалист
Бойлера е Теси 200л. http://www.tesy.com/bg/products/visokoo ... 60_f40_tp/
Преди няколко дни забелязах че е мокро под фланеца. Бойлера е само на няколко месеца и искам да попитам как да постъпя.

Според мен просто трябва да се затегнат малко болтовете на фланеца и теча би трябвало да спре. Ако аз си затегна малко болтовете дали ще ми отпадне гаранцията ?
Вероятно повечето ще кажете да го върна щом е в гаранция и сте прави. Проблема е че тъкмо му завърших изолацията понеже е на тавана и вече е навързано всичко към него. Свалянето от тавана, носенето до магазина и връщането му обратно си е хамалогия и не си заслужава за такава дреболия.

Оказа се че Теси предлагат и гаранционно обслужване по домовете но само за София :sad:

Питането ми е дали гаранцията ще отпадне ако аз си затегна болтовете, и дали само затягането би решило проблема, или щом вече е протекъл значи трябва да се смени уплътнението ?
fbr - майстор
По същия начин протече моя един месец след покупката, само че на конкурентната фирма. "Докарай го в сервиза", ама той сервиза на 50 километра, потегнах го, и не е имало проблем оттогава.
mgbagera - специалист
Е да на тях им е лесно седят си на столчето зад бюрото и ти казват докарай го, ама ти как що ге докараш си е твой проблем #-o Това означава да смъкна всичката изолация която му направих и да разкача солара и останалите тръби, да търся някакъв по голям превоз и помощник за да го сваля от 3-тия етаж :wallbash:

Писах и на Теси да видя те какво ще кажат.


В характеристиките е написано Достъп до водосъдържателя през голям лесно разглобяем фланец. Достъп за кого? Щом е в характеристиките се предполага че трябва да е за потребителя и би трябвало свалянето на фланеца да не нарушава гаранцията.
Andri01 - майстор
Ако няма някаква пломба - притегни леко болтовете.вече ,ако пак прокапва-обаждаш се в сервиза и да дойдат да го видят.Няма да им казваш,че си го притягал. Преди година имах разправии с "Теси",тука във Варна,но от друг характер. Наложи се да пиша чак да София-централния им офис и тогава дойдоха в къщи и...си го прибраха обратно :).
mgbagera - специалист
Ще изчакам да видя и те какво ще кажат. И ако поискат да им го закарам ще ги затегна с ключа.
Andri01 написа:
Преди година имах разправии с "Теси",тука във Варна,но от друг характер. Наложи се да пиша чак да София-централния им офис и тогава дойдоха в къщи и...си го прибраха обратно :).
За утайките на серпентината ли говориш или се бъркам ?
Andri01 - майстор
Да,то си беше жива ръжда! Но след като си го взеха,един "многознаещ" шеф от завода в Шумен,така и не ми отговори на писмото!
mgbagera - специалист
От теси отговориха сравнително бързо. И те са на мнение че за такъв теч няма да е необходимо да им го нося и може да се опита с до затягане. Предопредиха ме и че ако се скъса болт сам ще трябва да си го оправя (но да не се стига до там :)) Ако теча не спре ще се премине към смяна на уплътнението. Надявам се да ми разрешат аз да си го сменя.

Сега вече съм малко по спокоен :)




Относно серпентините им мисля че и до днес още не знаят от какво ги правят. Така както шефа от завода в Шумен не е можел да ти отговори така и дистрибуторите на Теси от които закупих бойлера не знаеха от какво е серпентината :? Е за щастие моята серпентина вече не прави ръждива вода, след промивката която направих по твои съвет. Мерси :partyman:
lov - майстор
Притягането на фланеца и подмяната на гарнитурата си е работа на сервиза имаш сключен договор за гаранционно обслужване. Викаш си ги да си го видят. Като искат да притягат и да сменят гарнитура си е тяхна работа. Като не могат да го оправят пишат си протокол и се сваля и подменя.
Ти нямаш работа да бърничкаш там щото после няма гаранция. Какво ти е казал тоз или оня по телефона пиши го умрело. :shock:
mgbagera - специалист
Не е по телефона. На емайл са ми писали че може да се натегнат от мен. Ако после се заядат нещо за гаранцията може да се покаже писмото.

Както казах, гаранционното обслужване по домовете е само за София. До Берковица никои няма да си направи труда да дойде и да натегне болтовете. Най много да ме накарат да го мъкна до магазина.
lov - майстор
Че на мен сервиза за пералнята като ми е в Плевен да не би да съм я нарамчил и да им я карам там.
И как ще разберат след като не е монтиран от къде тече.
Питай си ги на имейла или си виж в гаранционната карта кой е обслужва региона и не се връзвай на такива лакърдии.

Тема "Протекъл гаранционен бойлер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: