Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
gamena666 - напреднал
Здравейте! От около година имам генератор - Steinhaus PRO-GEN3150.

4 тактов
Цилиндричен капацитет 212 см³
Мощност 7 к.с.
3150 W

Генераторът работи добре, но искам да му сложа електорнно запалване. Не ми харесва това постоянно дърпане на въжето. Понякога не го дърпаме енергично, генераторът се задавя, после 45 мин. не може да се пусне.....

Някой знае ли къде се продава електронно запалване за агрегат, мотоблок? Някакъв вариянт за самоделка има ли?
kr1100 - майстор
@ "Генераторът работи добре, но искам да му сложа електорнно запалване. Не ми харесва това постоянно дърпане на въжето."

Бъркаш понятията електронно запалване и стартер. Дърпането на въжето играе роля на стартер.А като куплираш стартера ще ти трябва и акумулатор за завъртане на стартера, бутон , кабели ..
preslav - майстор
Нещо не правите както трябва и затова моторчето не пали - четете инструкцията!
Иначе има вариант за самоделка и то не един, но имам съмнения дали сам ще се справиш. Ако схващаш за какво иде реч ще пробваш да завъртиш мотора с винтоверт, но ще трябва да се махне камшичното запалване.
gamena666 - напреднал
Въпросът е какъв стартер трябва да сложа и къде продават? Предпочитам да си нося една малка батерийка 12 V, отколкото да дърпам това въже като откачен.

Кабелите ще се ориентирам как да свържа, но не знам някако реле ще трябва ли, или само стартер, батерия и бутон ще ми трябват?

Прочетох ръководството. Клапата за бензинът е отворена, смукачът е в начално положение. Копчето към свещта е включено. Инверторът е изключен, за да не товари двигателя преди да е загрял. Не казвам, че се задавя всеки път, но .... то стига веднъж да забие като ми трябва и за работа за 10 мин. го чакам по 40 мин да му мине.
MrMurdjo - майстор
Двигателите на такива агрегати обикновено са с магнетно запалване. Най-простото и най-надеждно решение. Прилага се както на двутактови, така и четиритактови двигатели. Няма нужда от акумулатор и генератор да поддържа работата на електронна система за запалване. Работи, докато има гориво.
При това, няма чукче и наковалня, а директно искрообразуване при преминаване на магнита покрай намотката. Аз бих заподозрял регулировката на карбуратора и центровката на запалването ( обикновено блокът на бобината може да се мести в малки граници).

Според мен, не трябва да се пипа заводското решение за запалването.
Монтирането на електростартер зависи от конструктивните особености, място за монтаж, начин на зацепване и т.н.

Тема "Ел. запалване на генератор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: