• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
hygro - майстор
Зависи каква концепция избереш.
  • Силнотокова батерия, но пък по-скъпа...
  • Две батерии - една основна с по-ниска цена на kWh и втора по-малка, но силнотокова, която да поема ударните токове при ускорение и спиране. Ама пък два контролера...
  • Зареждаш батерията с нормирания максимален ток, а "излишната" енергия гасиш в съпротивление, но пък рекуперацията е с големи загуби...
  • Тъпчеш батерията колкото поеме, като й съкращаваш живота...
  • ...
webcambg - специалист
Рекуперацията е още едно готино нещо и май не е много трудна за реализация.
Но за съжаление е малко по скъпичка, а и като първо проектче бяхме решили да направим по "простичкото" изпълнение :-D
Кефя се на китайците - решили са да скъсат с всичко което се движи с бензин/дизел/газ и да го заменят с електрическо. Ето това прочетох днес:
http://www.auto-press.net/ и статията "В Китай пътниците в такси ще престанат да плащат за бензина"
Добре е че в Европата не закъсняваме много - въпреки че доказателството идва чак от Холандия:
http://greentech-bg.net/?p=6170
webcambg - специалист
Преди няколко дни заснехме това видео:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MBPa1IlUeR0[/youtube]
Благодарности на човека с камерата :-D
joro39 - специалист
колега би ли споделил от каде купи батерията каква е мощноста на един елемент и цена ,а иначе евала за интосиазма вложиния труд.
webcambg - специалист
joro39 написа:
колега би ли споделил от каде купи батерията каква е мощноста на един елемент и цена ,а иначе евала за интосиазма вложиния труд.
батерията е литиево-полимерна, като за необходимия волтаж свързахме последователно 26 елемента...
всеки елемент е по 3,2волта, 90Ач. мощност на пакета - малко под 8 кВ.
цената е различна - в зависимост от производителя.
за съжаление и производителите не са много на брой, разправят че скоро и в Европа ще има производство...
ама до сега май никой още не го е видял :(
нашите са китайски - от Thunder-Sky и изглеждат така:

Изображение

за повече инфо за батерията - пиши на лични ;)
webcambg - специалист
ретро спомени :-D :
Електрокари, произведени в “Завод 12″ в София
Изображение
webcambg - специалист
Зареждане на пакета 200Ач батерии с 0,5С от капацитета - 1 час и 15 мин за зарядка от 0% до 80%:

Прикачен файл

charging_100A_640x480.JPG
charging_100A_640x480.JPG (78.59 KиБ) Видяна 5470 пъти
pansim - майстор
Колега, браво за ентусиазма!
Имам питане:
1. каква е цената на батерията, за един елемент?
2. Каква е цената на контролера и зареждачката?
3. Как се отоплява зимата това Голф-че, и най вече размразяването на стъклата рано сутрин?
4. Колко цикъла дава производителя на акумулатора и колко ти си направил реално до сега, и има ли промяна в поведението на батерията?
Още веднъж - браво!!!
webcambg - специалист
Преди няколко дена се захванах с ремонтни дейности.
Лагерите на скоростната кутия виеха от доста време, мисля че още от преди конверсията са си така.
Нищо необичайно, но при липсата на друг шум това стържене много дразнеше.
Проблема в момента го отстраняваме чрез два нови лагера и едно пръстенче, което се оказа счупено.
Ето и няколко снимки:

Прикачен файл

gear_box_repair001.JPG

Прикачен файл

gear_box_repair002.JPG

Прикачен файл

gear_box_repair003.JPG

Прикачен файл

gear_box_repair004.JPG

Прикачен файл

gear_box_repair005.JPG
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Голф мк2 - преработка в електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: