• 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
stivemaster - майстор
Браво Марти, добре че има и хора като тебе, че иначе слушаме само причини поради които НЯМА да стане работата. :prayer:
Допускаме мнения ,според които дори няма сметка в конверсията (примерно струваща 12000лв и изплащаща се за около 100000км),нищо че служебните дачии във фирмата в която работя за две години са на по близо 300000км.
Но ние допускаме какви ли не изстъпления, напоследък в равнодушието си.Вече дори не ми се обсъжда това, че след като от около 25 години карам на газ,все още срешам хора (в съзнание) които с плам в очите заявяват, че НИКОГА не биха карали на газ и че то и без това не било РЕНТАБИЛНО !!!
dj_marti79 - специалист
Здравийте.
Имаме напредък. На 02.02.2014г. Направихме пробното пускане. Движи се, голям кеф, Ето клипчето.
http://vbox7.com/play:e93573558c

Прикачен файл

DSC00004.jpg

Прикачен файл

DSC00781.jpg

Прикачен файл

DSC00002.jpg
ludiagsm - специалист
Евала Марти , слагай по-дебели кабели и давай газ :)
dj_marti79 - специалист
Здравейте.
Контролера е леден, ротора прегрява на 4-ти 5-ти километър! Иначе до 30-40 км/h в градски условия се движи нормално.
Извода е че 4kW са недостатъчни трябват поне 6kW.
colyo - специалист
Можеш да опиташ да олекотиш максимално колата и да сложиш по-тесни гуми. Фордчето не е особено леко. Трабаната вървеше със 60 км/ч, като му бяхме направили байпас на реостата при пълна газ с един контактор. Двигателя беше 4,2 КВ.
dj_marti79 - специалист
...да, но моя електродвигател е с работен режим S3, което се оказа че е много важно. Трябва ни двигател S1 и малко по нискооборотен. Загуби в контролера почти нямям иначе и аз мислех да го шунтирам с контактор.
colyo - специалист
Нямам представа какво значи това S1. Нашият мотор беше от хидравликата на някаква стара машина за асфалтиране марка BESCH. Мислехме че е пръчка на бош, но се оказа сериозна фирма за ел.мотори. Подобни мотори съм виждал на хидравликата на електрокари. Зя какъв волтаж е предвиден твоя мотор?
colyo написа:
Нямам представа какво значи това S1. Нашият мотор беше от хидравликата на някаква стара машина за асфалтиране марка BESCH. Мислехме че е пръчка на бош, но се оказа сериозна фирма за ел.мотори. Подобни мотори съм виждал на хидравликата на електрокари. Зя какъв волтаж е предвиден твоя мотор?
22-24V му е мотора, но стартира с голям ток колата, единия вариант е да включи скоростите на по-ниска предавка(1ва или 2ра) или да махне маховика който е излишен в случая(моторът няма регенерация и енергията в маховика после отива при спирачките), и да направи твърда връзка или love joy coupling връзка със скоростите.
colyo - специалист
При тръгване е нормално да голям тока. Маховика ще му трябва заради съединителя. Ако беше по-мощен мотора, можеше и без скоростна кутия, но с малките е така.
colyo написа:
При тръгване е нормално да голям тока. Маховика ще му трябва заради съединителя. Ако беше по-мощен мотора, можеше и без скоростна кутия, но с малките е така.
Маховик трябва на двигател с вътрешно горене, на електромотор не му е нужен маховик за да превключва скорости защото роторът му е много по лек от вала на моторът с вътрешно горене:
https://www.youtube.com/watch?v=mCwXfqua84k
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: