burt94 написа:Така, поради едни, други и трети причини ми се наложи да отсъствам дълго от държавата, затова и схемата с компресора я замразих и не съм влизал доста време тук, сега съм на линия и започваме пак с това, главата с клапаните е готова, оказа се обаче че метална плоча от 10мм ще е тънка и подлежи на огъване, затова намерихме, по дебела на 25мм, това увеличава разстоянието между буталото в ГМТ и клапана като се появява и неизтласкано през нагнетателния клапан количество въздух. Дано това не се окаже някакъв сериозен проблем, ще се разбере в последствие. Клапаните са смукателен с размер 1/2 и нагнетателен с размер 3/4цола, идеята ми беше количеството въздух което влиза в цилиндрите да се намали чрез размера на смукателния клапан, и съответно когато се нагнетява този въздух през нагнетателния клапан да има по-малко съпротивление и от там по - малко загряване на въздуха. Чакам ремъчните шайби дал съм ги на стругаря да ми ги прави, ама и той е зает та не знам какво се случва. По-късно ще кача снимки на процеса, лек ден ви желая!Чакай, чакай, за какво разстояние на буталото в ГМТ и главата говориш, какво общо има това с дебелината на плочата? Не съм много сигурен и в твърдението ти за по-малкото нагряване на въздуха, по-скоро ще имаш по-големи загуби с по-малките всмукателни клапани. Не ми отговори и на въпроса как си решил проблема с охлаждането на компресора, механиката, а не въздуха - ще береш ядове в тази посока! Не съм учил за това и нямам конкретни данни, но имам наблюдения, че големите компресори са като печки, много яки печки!
