Тоше, внимавай много с шмиргела!!!!!! Тази ос на която си закрепил камъка не е цяла с оста на двигателя, има връзка чрез тази червената пластмаса. По-добре махни я, и пригоди диска директно на оста на двигателя,че при тези 2800 оборота, не ми се мисли какво може да стане. До колкото имам спомен, май беше набита 
crez написа:Тоше, внимавай много с шмиргела!!!!!! Тази ос на която си закрепил камъка не е цяла с оста на двигателя, има връзка чрез тази червената пластмаса. По-добре махни я, и пригоди диска директно на оста на двигателя,че при тези 2800 оборота, не ми се мисли какво може да стане. До колкото имам спомен, май беше набита
Няма пластмаса,това е алуминиева заливка с друга ос,сглобката е с дължина 30 мм ,има шпонка 20 мм и допълнително болт без глава ,но с напречен нарез за права отвертка за законтряне.
Сега подготвям една ламарина ,която да закрива целия електромотор,кондензатора и диска и предполагам,че с това ще го обезопася не само от механични повреди,но и от електрически ,защото на кондензатора клемите са открити, също и на дърводелския струг ще закривам електромотора и кондензатора.

