• 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 26
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
zz_stefanov - майстор
Чираче написа:
До сега не бях виждал толкова калпави спойки на медни тръби. Явно човека сега се учи, и няма кой да му покаже как става. :lol: А се пише майстор..... Нямам думи. :?
+1 На мен тоя струпей в ляво ми е фаворит download/file.php?id=110952&mode=view
kozl - майстор
lexus ct200h написа:
Andri01 написа:
На тези автоматични обезвъздушителни вентили пластмасовите капачки / черните/ НЕ трябва да се затягат!! Вътре има поплавок,който при пропуска въздуха,а когато дойде течност се повдига и затваря отвора.
При мен ги затегнаха и така, мисля си, че се обезсмислят.
Да като се зтегнат стават като ръчни обезвъздушители. Когато се наложи развиваш и обезвъздушаваш. През останалото време, докато са затегнати все едно не работят и не обезвъздушават.
Но пък аз дадох пример как ако се оставят отвити има опасност по някое време да прокапят. Това пиша от опит, защото се случва. Действително след време, но монтирани такива обезвъздушители на сгради по проект във всяка колекторна кутия + на всички вертикални щрангове на върховете им и след време констатирам, че почити всички са със затегнати капачки, като най-честата причина е че са прокапали.
lexus ct200h - специалист
zz_stefanov написа:
Чираче написа:
До сега не бях виждал толкова калпави спойки на медни тръби. Явно човека сега се учи, и няма кой да му покаже как става. :lol: А се пише майстор..... Нямам думи. :?
+1 На мен тоя струпей в ляво ми е фаворит download/file.php?id=110952&mode=view
Би трябвало медната тръба да краси с вида си, както е по Европа, а не да отвращава.
lexus ct200h - специалист
kozl написа:
lexus ct200h написа:
Andri01 написа:
На тези автоматични обезвъздушителни вентили пластмасовите капачки / черните/ НЕ трябва да се затягат!! Вътре има поплавок,който при пропуска въздуха,а когато дойде течност се повдига и затваря отвора.
При мен ги затегнаха и така, мисля си, че се обезсмислят.
Да като се зтегнат стават като ръчни обезвъздушители. Когато се наложи развиваш и обезвъздушаваш. През останалото време, докато са затегнати все едно не работят и не обезвъздушават.
Но пък аз дадох пример как ако се оставят отвити има опасност по някое време да прокапят. Това пиша от опит, защото се случва. Действително след време, но монтирани такива обезвъздушители на сгради по проект във всяка колекторна кутия + на всички вертикални щрангове на върховете им и след време констатирам, че почити всички са със затегнати капачки, като най-честата причина е че са прокапали.
Ок, но ти говориш за непропускаща система. Какво обаче се е случило при мен: Обезвъздушил е и е затегнал капачките. Спойките са започнали да изпускат по малко и са изневерили. Образува се въздух, който при нагряване се разширява и създава налягане. Не след дълго, вече иска да излезе от някъде и затова гърми. Така разтваря най-близкото слабо място-да я наречем "забравена да се спои тръба'. Нещата на пръв поглед са прости, но взети заедно образуват големия проблем.
lexus ct200h - специалист
Гръмналия вентил, другия го е посмачкал.

Прикачен файл

20170124_214115.jpg
preslav - майстор
lexus ct200h написа:
Ок, но ти говориш за непропускаща система. Какво обаче се е случило при мен: Обезвъздушил е и е затегнал капачките. Спойките са започнали да изпускат по малко и са изневерили. Образува се въздух, който при нагряване се разширява и създава налягане. Не след дълго, вече иска да излезе от някъде и затова гърми. Така разтваря най-близкото слабо място-да я наречем "забравена да се спои тръба'. Нещата на пръв поглед са прости, но взети заедно образуват големия проблем.
Тук не позна - нали си имаш РС, а доколкото си спомням Лазар спомена, че при отворена система въпросните обезвъздушители са излишни, може и да не са като ти гледам накачулената система, но определено нагретият въздух не ти е спукал спойките.
lexus ct200h - специалист
preslav написа:
lexus ct200h написа:
Ок, но ти говориш за непропускаща система. Какво обаче се е случило при мен: Обезвъздушил е и е затегнал капачките. Спойките са започнали да изпускат по малко и са изневерили. Образува се въздух, който при нагряване се разширява и създава налягане. Не след дълго, вече иска да излезе от някъде и затова гърми. Така разтваря най-близкото слабо място-да я наречем "забравена да се спои тръба'. Нещата на пръв поглед са прости, но взети заедно образуват големия проблем.
Тук не позна - нали си имаш РС, а доколкото си спомням Лазар спомена, че при отворена система въпросните обезвъздушители са излишни, може и да не са като ти гледам накачулената система, но определено нагретият въздух не ти е спукал спойките.
То аз спойка нямам.
lexus ct200h - специалист
РС не обслужва цялата система. Един конвектор високо горе на стената и лирата в банята са без РС с вентилите на снимката един до друг.
lexus ct200h - специалист
Ето ситуацията.

Прикачен файл

20170125_111610.jpg

Прикачен файл

20170125_111646.jpg

Прикачен файл

20170125_111702.jpg

Прикачен файл

20170125_111758.jpg
lexus ct200h - специалист
Тези също са текли

Прикачен файл

20170125_112046.jpg

Прикачен файл

20170125_112027.jpg
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 26

Тема "локално парно губи мистериозно течност" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: