Недей, по добрия вариант е с еластичен съединител. При показания от теб съединител дори и при минимално трептене на ротора (всеки ротор трепти колкото и балансиран да е той) ще имаш радиално биене в другия край на водещата ос. И колкото е по голяма е дължината на оста (L-) толкова амплитудата (осово отклонение) в другия и край ще е по голяма. Желателно е да се ползва еластичен съединител, който ще гаси голяма част от тези вибрации, което ще помогне и до по голямата точност на машината. Всякакви трептения би следвало да се опита да се сведат до минимум.
Друг вариант при използването на това което си посочил на на снимката е да бъдат подложени парчета гума. Които да изпълняват ролята на тампони между мотора и фундамента на който той ще бъде закрепен, по този начин би могло също да се елиминират голяма част от трептенията.
Друг вариант при използването на това което си посочил на на снимката е да бъдат подложени парчета гума. Които да изпълняват ролята на тампони между мотора и фундамента на който той ще бъде закрепен, по този начин би могло също да се елиминират голяма част от трептенията.
