• 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
hidrazin - майстор
Съгласен. И в тази връзка само да вметна че линка за онези акумулатори HIGH POWER HEADWAY е малко лъжовен. Тоя дето ги продава казва че са 9Ah пък хората си ги продават като 8Ah. Това си е 12% лъжа. :)
И много скъпо продават. Е, нали все пак сме в България.
15AH 48V - 1198 лв. и то без зарядното срещу 535 долара (800 лева) и то барабар със зарядното. Него го продават отделно на цена мисля 130лв.
Общо взето са си сложили едни 40% отгоре.
48V 15AH 40152 HEADWAY LIFEPO4 BATTERY PACK DIY KIT,POWER for ELECTRONICS BIKE
Да се надявам че тази информация ще е полезна за търсещите такава.
Пък колко може да върне двигателя (двигателите) към акумулатора и колко може да поеме контролера си нямам на идея.
:partyman:
Тани - модератор
В момента дискусията е само принципна и се радвам, че оставихме емоциите на страна и може да се съсредоточим върху техническите подробности. Спора беше дали батериите или кондензаторите имат по-голям заряден/разряден ток. Стигнахме до някакви изводи, но проблема не е толкова елементарен, а многопластов . Хидразин вече спомена за цени. Аз имам няколко варианта предвид за различни случаи в зависимост от приоритетите. Точно тези батерии са подходящи за малък процент случаи. Не ми се иска вече да споделям комплексното си мнение, защото съм обвиняван многократно, че се изживявам като последна инстанция. Нека я караме стъпка по стъпка, за да може всеки самостоятелно да стигне до определени изводи, за да не изглежда, че аз налагам собствените си мнения.
Нека обсъдим необходимата мощност за двигателя на един масов електромобил направи сам. От там ще си направим и изводи за евентуалната регенерация. Ако някой иска да продължим дискусията по друг път, нека предложи.
lecki - специалист
Тани, можеш да намериш кабел и лаптоп със софтуер за автомобилни процесори, вклучваш камера да записва
параметрите. Ако няма мощност в параметрите нещо косвено. Тръгваш из града и моментната мощност се записва на камерата, после правиш графика мощност-време от там ще намериш номиналната мощност за двигател работещ в повторно- кратковременен
режим при тази динамика с която ще караш и за този автомобил :idea:

пп Охлаждането независимо принудително.
evparts.alle - специалист
По мое мнение, мнението ми по-надолу както и това мнение, което коментирам (по-нагоре) просто трябва да се изтрият от тази тема(не им е тук мястото), но ето все пак ще го напиша:

@hidrazin Ако мога да те поправя мааалко защото за доста неща не си запознат..

Знам, че ти се иска някой да ги поДарЯва тези батерии и ти само да караш, да караш, но няма как. :)
Мнението ти е абсолютно некоректно и повеждащо да ти кажа - ето защо..
Клетките са мерени и капацитета им е над обявеният от 8Ач(и е 9 в определени режими на работа да кажем на електровелосипед, който се кара разумно),както и е 6Ач ако ги товариш много - има докумети - чети ги! Човек направи измервания сподели ги - те го изкарват накрая :headbash: ...
Освен това в сайта си пише съвсем ясно номинал от 8Ач (както дори самият ти си видял). Ако ме познаваше поне малко, преди да се изказваш, щеше да си наясно, че последния ми мотив е да подведа някой.
Другото е, че плюеш как било скъпо и не знам си какво, понеже 15AH 48V са на 1198 лв. и даваш линк към ебай където тези батерии стрували $535.00, но не виждаш цената на транспорта от 110$(която до БГ, я е толкова, я е повече).Защо не си ги купиш и да разкажеш колко ще ти излязат накрая. (Имаш 2 вариатнта: Да ти излязат много над 1198 лв. И втори вариант да лъжеш-мажеш и да спестиш 20-50-100 лева мито и ДДС както разни хора правят.)Има и риск да ти ги конфискуват накрая.. :lol:

Не смяташ пайпал превода от 4% и не смяташ 24% мито и ДДС върху цената - включително и върху транспорта.(Ако някой не вярва - митницат@ работи всеки ден). Някой митнич@ски агенти вземат и едни допълнителни пари за подготовка на документите за освобождаване +дискетка. :lol:
А от Ибей знаеш ли, че понякога нещата не идват?

Вместо да пишем по готината тема тема тука, се занимаваме с глупости..
:vom:

По между другото, ако не знаеш, когато се купуват голямо количество клетки цената им пада.
Хедуей не е евтина батерия все пак - с нея се правят едни от най-бързите коли в момента.
За по-народно му нещо Уйнстънче, Калб .
:)
hidrazin написа:
Съгласен. И в тази връзка само да вметна че линка за онези акумулатори HIGH POWER HEADWAY е малко лъжовен. Тоя дето ги продава казва че са 9Ah пък хората си ги продават като 8Ah. Това си е 12% лъжа. :)
И много скъпо продават. Е, нали все пак сме в България.
15AH 48V - 1198 лв. и то без зарядното срещу 535 долара (800 лева) и то барабар със зарядното. Него го продават отделно на цена мисля 130лв.
Общо взето са си сложили едни 40% отгоре.
48V 15AH 40152 HEADWAY LIFEPO4 BATTERY PACK DIY KIT,POWER for ELECTRONICS BIKE
Да се надявам че тази информация ще е полезна за търсещите такава.
Пък колко може да върне двигателя (двигателите) към акумулатора и колко може да поеме контролера си нямам на идея.
:partyman:
dj_marti79 - специалист
Здравейте
Аз например пресметнах, че ако сложа 2м квадратни солар на покрива и предния капак на електромобила, ще зареждам с 300W или да кажем 150W при слабо слънце. 150W*8h=1200Wh. При разход на електромобила около 120Wh/km, това значи че ще мога да изминавам 10km само със зареждане на слънце, въпреки че имам условия за зареждане от мрежата. На мен ми е 10km в 2-те посоки.
Успех на всички.
stan73 - майстор
Изчетох цялата тема с интерес (както и още доста инфо)...
Попаднах на интересна и достъпна (поне според мен) оферта, дано се окаже и истинска:

http://sell.bizrice.com/selling-leads/5 ... tery-.html

120V 100Ah Li-ion Battery pack for EV (hybrid supercapacitor battery) / China Battery Packs
Place of Origin:Liaoning China (Mainland)
Brand Name:Liyuan
Model Number:HPM121101P
Composed Type:Other
Type:Li-Ion
Application:EV
Voltage:120V
Weight:110kg
Nominal Capacity:100Ah
Charging time:0.5h~2hrs
Working temperature:-20~+60℃
Max. discharge current:5C
Voltage Range:100~160V
Cycle Life:≥2500times
Application:E-vehicle
Nominal Voltage:120V

При цена от 300 до 500 долара за целият 120 волтов, 100 ампера пакет, вижда ми се подходящ за нашите нужди, а и като цена идва по-тънко даже от оловно киселинни акумулатори.
Тани - модератор
http://sell.bizrice.com/selling-leads/5 ... hicle.html

Тук има и по-евтин!
http://sell.bizrice.com/selling-leads/5 ... hicle.html

Все още ли има хора, които вярват в безплатния обяд!
За съжаление няма такива цени ВСЕ ОЩЕ! Искрено се надявам да има някакъв технологичен пробив в скоро време! А дано, ама...
lecki - специалист
Е такава цена не може да е истина - 300-500$ за 120В/100А, ако е вярно то ще се
напълни с електромобили ако не фабрични то "Направи сам" :shock:
Само цената (и теглото на киселинните) на акумулаторите е пречката която спира електроавтомобилите.
stivemaster - майстор
И ще се напълни да знаете.Това че тук понеже сме едни "големи космонавти - космоса ни пречи" не значи че при всички е така .Дори и теглото на акомулаторите не им пречи, въпреки че не използват за конверсията Дачия комби, а Порше.Е само петдесетина километра, но в повечето случаи ежедневно не изминаваме много повече километри.
dj_marti79 - специалист
Стъпка напред не н никек зле. Петте минути през които го засилвах и намалявах не се усети никаква топлина в транзисторите.
Напрежение на електродвигателя 22,6V, от акумулаторите 23,1V, пусков ток 160А (ограничен), празен ход 30А
Най сетне го пуснах в действие.
http://www.vbox7.com/play:b7eb0c041f

Прикачен файл

DSC00229.jpg
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: