Няма нужда да се изобретява отново велосипед.
http://sparky.eu/bg/powertools/multifun ... nders.html
Тези с алуминиев корпус на лагерите вършат много добра работа, имат си и цанги. 710СЕ би трябвало да е и с електроника за поддържане на постоянни обороти. При дългити шийки вретеното е на два лагера самостоятелно и тези на мотора не са под товар при работа. Новият модел с пластмасова шийка ми се струва ненадежден.
Аз вече две години ползвам МК550Е, само от време на време сменям лагери и четки. И двете неща не са скъпи хич. Единствено трябва някой стругар да направи скоба (приспособление с болт) за изваждане на цанговия патронник от вала без удряне за да не се покриви.
Може да се ползва и оберфреза след като се поразголи, мощни са, но минималните им обороти са сравнително високи. Зависи какво ще се обработва, понякога трябват по-ниски обороти, но пък там нямат добра мощност, освен ако не са с т.н. константна електроника (СЕ). Моята също е слаба в ниските обороти, но като цяло е евтино решение.
http://sparky.eu/bg/powertools/multifun ... nders.html
Тези с алуминиев корпус на лагерите вършат много добра работа, имат си и цанги. 710СЕ би трябвало да е и с електроника за поддържане на постоянни обороти. При дългити шийки вретеното е на два лагера самостоятелно и тези на мотора не са под товар при работа. Новият модел с пластмасова шийка ми се струва ненадежден.
Аз вече две години ползвам МК550Е, само от време на време сменям лагери и четки. И двете неща не са скъпи хич. Единствено трябва някой стругар да направи скоба (приспособление с болт) за изваждане на цанговия патронник от вала без удряне за да не се покриви.
Може да се ползва и оберфреза след като се поразголи, мощни са, но минималните им обороти са сравнително високи. Зависи какво ще се обработва, понякога трябват по-ниски обороти, но пък там нямат добра мощност, освен ако не са с т.н. константна електроника (СЕ). Моята също е слаба в ниските обороти, но като цяло е евтино решение.