• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Chefo77 - майстор
Антония, ти ли си? Защото и тя се пъчеше с висшето си образование като я питаха колко е интелигентна :lol: :lol: :lol:

Я пак - колко счупени седалки от Дуропласт има ПРОЦЕНТНО от всички произведени и продадени от Видима? Като отговориш на този въпрос, може да тълкуваш "производствен дефект" и "неумишлена повреда".
И ако успееш да проумееш разликата между "ПРЕЦАКАН" и "ЛОШ КЪСМЕТ", може и да вденеш какво ти говоря.
Явно досега висшето ти образование не ти е помогнало в тази насока.
Arhangel - напреднал
Обясних вече каква е разликата, и нямам намерение да повтарям! Явно ти не вдяваш или така ти изнася.
Такива проценти, за каквито ме питаш, няма откъде да ти изкарам… Това няма как да се знае, защото както споменах вече няколко пъти, много хора просто не отиват до магазина да направят рекламация, защото обикновено чувстват неудобство и търсят вината в себе си. Отделно, от „Видима” нямат интерес такива статистики да се разпространяват.
Аз не се пъча с нищо, просто казвам каква е обективната истина. Има кой да потвърди за качествата ми. И това са моите преподаватели(с които още поддържам контакти), и хората, с които съм работил.
Chefo77 - майстор
Аз пожелах успех още преди няколко мнения, при това без капчица сарказъм. Не виждам защо още диплим.
Добре ще е да уведомиш за развоя на казуса - за информация. И без да влагаш тълкуване.
Arhangel - напреднал
Нищо не делим, може би чакам някой между Вас, да ми покрие дъската... :-D
Казуса, най-вероятно няма да се развие в моя полза, но ще видим. Поне останах с такова впечатление, след като днес от комисията ми се обадиха за втори път, но не ме питаха нищо, а оставиха слушалката отворена, за да им слушам глупостите. И разбрах много поучителни неща, за дъщерята на собственика на търговския обект(от който купих моноблока) и други подобни, все важни неща за моя казус. :lol:
Chefo77 - майстор
Всъщност срещу кого беше пусната жалбата - срещу търговеца или срещу Видима?
naB4o - специалист
Аз досега четох пасивно, ама вече се включвам. Има си ред за рекламация на изделие, от темата не е ясно, заведена ли е рекламация и има ли решение по нея? (НЕ)Основателна? Ако не е заведена такава, КЗП сега ще глоби магазина, а НЕ Видима 500 лв. Друг е въпроса по какъв начин е предявена тази рекламация - грамотно с необходимите документи или селяндурската. Всяка една рекламация се разглежда и трябва да има решение-становище, основателна или не е тя. Като никой не трябва да ти дава обяснение ЗАЩО е решено така. И точка. Всеки ден се занимавам с рекламациите на обектите където работя, и познайте всеки ден идват хора с очила поръчвани и правени в друга оптика. Дори ни глобиха от КЗП, за очила, които не сме изработили!!! Разбира се без документите на клиента ни глобиха, и след няколко месеца КЗП загуби всички дела. Причината беше че не сме записали рекламация, въпреки че клиента няма документи, дори и да имаше нямаше да са от нашата фирма - АБСУРД, ама К*РЕЦ...
Както и да е, всеки ден идват поне 10 клиента, които ей така сами се изкривили очилата, ей така паднало стъклото, откачила се дръжката, а те самите очила все едно е седнал слон на тях, А и най-наглото - така ми ги дадохте!!!
Еми съжалявам, ама правим компромиси на хора, които идват и си признават - седнах отгоре, настъпах ги, счупих ги и т.н. Ама да ме лъжат по-зле от дъщеря ми... И на такива сульовци им пиша рекламация и веднага НЕосновятелна и довиждане нагляр, оплаквай се където искаш. И КЗП дори не идват, понеже експертното решение е крайно. Ще дойдат ще видят, и ще констатират, че всичко е наред и довиждане.
Аз лично съм викал КЗП, за климатик 1300 лв и врата 1000 лв, когато от магазините ме правиха на балък и в случаите бях прав и стана това, което рекламирах - върнат климатик и ремонтирана врата.

Успех със седалката, а магазина ако не е регистрирал рекламацията - 500 лв ще е назад ако е първо нарушение.
Не си струва обаче нервите, бензина и времето за 10 лв.

И последно дали е дефект - обикновено гаранцията покрива, дефекти в покритието, механизма и други подобни. При мен при счупена рамка от пластмаса, веднага се разбира дали е производствен дефект или НЕ. Когато е - има шупла или следа от такава. Ако има дефекти, обикновено се проявяват при монтажа в работилница.
Лека вечер
Arhangel - напреднал
Срещу търговеца, но по някакъв начин, включих и "Видима" в обяснението към жалбата... Те ме питаха кога точно съм ходил в търговския обект, за да проверят в регистъра им за рекламации. Но аз не помня точно датата, щотото ходих няколко пъти, та им казах приблизитална дата.
Arhangel - напреднал
Благодаря много за ценната информация, на база на вашия опит! Рекламацията ми не беше регистрирана, доколкото ми е известно, защото служителите в магазина, нищо не са вписвали в мое присъствие, освен да са го направили след това...
От долната страна на дъската, материала е леко изровен, но според служителя в магазина това е от "праскането".
maleeeestrax - специалист
Един високо интелигентен висшист не би допуснал такова противоречие ------"Мога и дело да заведа срещу производителя, но първо нямам тези финанси, за да се боря с огромна компания"--------"И то в области, където и бъкел не разбираш! Аз имам доказателство за качествата си, и то е дипломата ми за висше образование, където срещу изпита по търговско право – пише отличен". Това означава че делото ще ти е безпари бе Архангелчо а мъдурки няма да намериш освен продавача да ти даде да подържиш неговите. :rock:
maleeeestrax - специалист
И който смята че спора ти със магазина Архангелчо е част от търговското право е ОЛИГОФРЕН -то е от гражданското право язък ти за дипломата.А търговското право урежда други правоотношения . :rock:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Счупено седало на моноблок Корона на "Видима" !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: