Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
pekisto - помощник
Stefan_62 - майстор
pekisto написа:
http://pekisto.snimka.bg/tuning/velosip ... tel.725117
Хубави снимки добре се е получило като изпълнение, поне от това което се вижда, ама дай и малко коментар, кое как си направил малко дани за двигателя :lol:
shotik - майстор
Дай повече инфо,има интерес към произведението ти .
Последна промяна от shotik на пон яну 21, 2013 8:41 pm, променено общо 1 път.
pekisto - помощник
Седемте скорости действат и в двата случая.Когато се дава газ и когато се въртят педалите.Двигателят е марка "Garelli".Разход под 2л/100км.Максимална скорост 70км/ч.Съединителят служи само за запалване ,след което потеглянето е автоматично.Упавлява се като скутер (газ спирачка).Скоростите се превключват без съединител.Двигателят няма постоянна връзка със задната капла,както и педалите.
shotik - майстор
Тези 7 венеца от колелото ли са или си ги купил специално за случая и от къде,мотора колко куб.см. е и от къде е купен ?

При въртене с педали каква е скоростта,може ли да се мине 5-10 км в случай на повреда или свършване на горивото ?

Каква боя си ползвал за боядисване на рамката ?
radius - майстор
Евала за ентусиазма. Имам много забележки по вело частта. Казваш, че вдига 70. Като почнем спирачки, вида на вилката + това че е на резба, рамка и т.н. не е направено да върви със 70. Можеше да почнеш с по хубава рамка, но сигурно това си имал без пари.
Дано не разбираш по трудния начин що за компоненти са това.
Вижда се, че са дабавяни предни зъбчатки отзад, обтегача на знам дали е направен да ги поеме.
pekisto - помощник
Двигателят е свален от педалетка "Гарели" и е 39 кубика.Може да се кара като обикновен велосипед.Всички скорости работят и като е на педали,но се върти малко по-тежко заради късите курбели.Предавателното число е като на среден венец отпред.Скоростите са стандартни за велосипед,като най-голямата зъбчатка е 34 зъба.Каплите са 24" гумите на 2.60 ширина.Рамката е "Passat hacker" тежка и здрава.Вилката е "Logan".Начинът на свързване на двигателя към рамата е да се движи заедно със задната част.Така самият двигател поема част от силите в подвижната част.Максималната скорост е 70км/ч ,но аз си го карам с 40 като се има в предвид че частите ми са обикновенни.Колелото е боядисвано със спрей от мен.
ge6aaaa3 - специалист
Каква е мощността на двигателчето? И наистина внимавай с тая вилка. Тя и без това ще се разхлопа при втулките в най-скоро време де... Те тези вилки при 30км/ч се разхлопват за отрицателно време, че при 70...
radius - майстор
Колега, бъди сигурен, че рамката изобщо не е здрава. Това, че е тежка и груба не означава, че е здрава. Не искам да те обидя, просто внимавай.
pekisto - помощник
Вдигнал съм само веднъж 70км/ч.за да измеря и да знам скоростта, иначе си го карам само на първа скорост.По принцип това му е основната предавка при която има добро ускорение и максимална скорост от 35 км/ч.Другите предавки се използват за икономия на гориво извънградско.На седма с 40км/ч се движи по равно със много леко подаване на газ,което ми помага да постигна този малък разход.Няма спор ,че е опасна скоростта над 45км/час ,с който и да е велосипед независимо дали е с хубави части или не.Най-приятно е да се кара градско с 25км/час.Усещането от това да изкачиш голям наклон с тази скорост също е много приятно.Когато се движа по алеи и паркове изключвам двигателя и тогава вече са ми нужни скоростите ,за да не въртя и стоя на едно място.

Тема "Направих си веломотопед със седем скорости" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: