• 1
  • 2
Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.
bulhomes2 - майстор
На моторетката се е разлепил тоя чарк. Разлепило се е границата гума-матал, която се вижда. Това е преход от карбуратора към цилиндъра. Гледам, че често се продава в eBay.com, но преди да похарча към 50$ ме се ще да пробвам първо с някое лепило или силикон. Занчи условията са да лепи гума за алуминий и да издържа на висока температура. Или пък някаква вулканизация ли - не знам. Ще разчитам на съветите Ви.
Прикачен файл:
ATVCharka.jpg
ATVCharka.jpg (36.05 KиБ) Видяна 7608 пъти
romanpm - майстор
Лошото е че едно време беше гума и ставаше с вулканизация /и се напукваше бързо / , ама сега с тия материали и технологии ме съмнява колко ще изкара ако се пробваш сам :? лепил съм прекрасно гума с оригинално немско лепило от рода на "капчица" , и се къса от другаде :supz: намери добро и пробвай :)
bulhomes2 - майстор
Нали затуй питам - кое е "добро"-то...
MamaMy - майстор
Полиуретан за лепене на автомобилни стъкла. Все пак лепят стъкло за метал. Тичай при джамджиите!
bulhomes2 - майстор
Не се получи. Говорих с един автоджамджия, който има и автосервиз и моторетки - каза, че няма да стане с неговите лепила.
stiv1961 - майстор
На Гоуфа на сина под карбуратора има един такъв фланец/ не знам как да го нарека :) / - гума вулканизирана към метал. Беше се откъснала от метала и я залепих с Тип- топ/ това, с което лепят транспортните ленти в Тец- овете/. Но там има 4 шпилки, които стягат карбуратора респективно и този тампон. За сега се държи, иначе струва между 45 и 65 лв., баси :cry:
bulhomes2 - майстор
Таман туй ми казаха в офроуда да търся - REMA TipTop SC2000. Ама вносителя явно е отпуск, че цял ден звъня и никой не вдига. В краен случай ще е "побългаряване" с маркуч.
MrMurdjo - майстор
"Кирилизацията" с маркуч и скоба, ако я направиш както трябва, ще е вечна. А ако се наложи, лесно може да се обнови.
От снимката не може да се види как точно е хваната гумата, но ако аз ко конструирах, щях поне един жлеб да сложа и да се шприцва гумата и в него, та да осигури здравина на връзката. Ама не е в крак с тенденцията да правим всичко малотрайно :)
MamaMy - майстор
И аз съм за маркуча ако позволява. То досега където е било так не се е налагало да се сменя. Откакто почнаха да измислят някакви гуфрета или тампони и се почнаха проблемите.
  • 1
  • 2

Тема "Залепяне или вулканизиране на гума към метал - как?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: