Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.

Кое е по-добра сигнализация за рязко спираща кола

59%
светещи стопове + аварийни светлини
87
17%
мигащи стопове
25
16%
по-ярко светещи стопове
23
8%
нито едно не би повлиало на ситуацията
12
1%
друго
1

Общо гласове: 148

NeoBoss - специалист
Чудя се кой вариант е по удачен примерно при разко спиране на магистрала, ако се включат аварийките или ако стоповете на спираща пред вас кола почнат да мигат. Или ако светят по ярко (това сега ми хрумна :) )
torbalan - Дървен философ
те стоповете щат - не щат трябва да светят, нали си натиснал спирачката...


в по-съвремените коли това го има фабрично - като натепаш спирачките рязко - светват и аварийките :)
batkotony - специалист
Това ме навежда на мисълта къде е най-удачно да се направи една пътека в още неорганизиран район-оставят се хората да утъпчат трасетата,по които най-често се минава и чак след това се оформят според желанието.Това е гаранция,че пътеката ще работи и няма да се зоабикаля,защото е непрактична.Същото се е получило и при този казус.Доста отдавна между шофьорите е приет неписания закон,че при рязко спиране от висока скорост(предимно на магистрала) заедно със спирачките се включват и аварийните светлини.Автомобилните инженери са забелязали тази нужда и в по-новите модели са заложили тази екстра още при производството на автомобила.Във връзка с анкетата ,аз залагам на аварийните... :)
fox_vt - майстор
Да ама има коли в това число и моята на които бутона на аварийните е пре волана и при рязко спиране и въобще при движение е почти невъзможно да бъде натиснат.Лично мен са ме удряли три пъти отзад поради малка дистанция и мнението ми е че за заплеса отзад единствения вариант при рязко спиране е да излита противотанкова ракета и да го спира.
kirofabv - специалист
И на предната ми кола беше точно пред волана - м/у волана и уредите - супер неудобно. На сегашната е пред скоростния лост на неговото ниво. Само подаваш пръстче и се включва. :-D

Интересно би било как може да се направи автоматично да се пускат при рязко спиране и при пускане на педала да спират.
torbalan - Дървен философ
ми с датчик за ускорение... е сравнително лесно...

или с датчик за скорост... и малко софтуер ;)
NeoBoss - специалист
то че е прието за варийките прието е , но мигаща червена светлина би се видяла много по лесно, особено във моментите когато слънцето ти стои малко гадно.... аз бях чел че е доказано че колкото по силно свети стопа на предната кола толкова по силно кара водача зад нея да натиска спирачките, защото първоначалната преценка била за усещане че си по близо до колата.
Иначе да може всичко да се направи стига да има желание или пазар :)
torbalan - Дървен философ
стоповете са си стопове
те са по закон и не може да се пипат!

щото ако те тресне някой отзад и ти мигат стоповете - ще отнесеш всички последствия като виновен :)
NeoBoss - специалист
напълно съм съгласен, законовата точка съвсем я бях пропуснал :), че ако забележат модификации по тях било то и за добро ще те глобят :)
fox_vt - майстор
Че кой е казал да се бутат фабричните 2 стопа мигащ стоп се прави на третия стоп,там никой нищо не може да ти каже.Относно включването при рязко спиране четох за вариант със датчик,по точно ключ така сложен че да задейства само при натискане педала почти до долу.Малко е пипкава настройката но е съвсем елементарно и в зависимост от него се задействат или аварииките или допълнителна секция в стопа (третия) за да "светне" по ярко от нормалното.

Тема "мигащ стоп или вкючени аварийки , при рязко спиране" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: