Всички въпроси за вилата.
torbalan - Дървен философ
Щом се дави - значи хвърля повече гориво от необходимото или не и достига въздух. Трябва да се огледат жигльорите и изобщо целия път на горивото от резервоара до цилиндъра...

Със сигурност следите по цилиндъра не са нормално нещо.
ivanovbg - майстор
Щом е надран цилиндъра си е за смяна. При двутактовите двигатели картера е пълен с горивна смес. През надраното влиза в него пламък и го пали предварително. Та затова гасне, в един момент няма какво да гори :)
iivanov - майстор
ferrari4456 написа:
По характеристика пише че трябва да се използва бензин 95 ,ако използвам 100октанов нещо може ли да стане и има ли смисъл?
Единствения смисъл,който виждам е,ако я преправяш на резачка с вертикално излитане.По-големия октан означава по-бавно горене,респ горене извън цилиндъра
imegogo - специалист
ferrari4456 написа:
Всичко пробвах и пак същото.
Днес я разпарчетосах за 2 часа до основи.
По цилиндъра където върви буталото има доста драскотини отвътре, това нормално ли е?
Не са дълбоки, качели съм го минал на ръка 2-3пъти със шкурка 80.
Възможно ли е да е нещо от цилиндъра и буталото?
колко е рязала тази машина че да надере цилиндъра ? какво масло ползваш ? сменял ли си свещта досега ?
ferrari4456 - специалист
Свещ не съм сменял скоро.Имам я от почти 4години.Свещ смених един път.
Рязала рязала колко да е рязала, годишно по 8тона.
Ама то така не може да се каже, защото аз реже дървото и го товаря и от там нататък го режа с машина с диск после за печката.

Днес ходих и взех от един склад цилиндъра комплект и платих колкото за 2 китайски резачки... :x Поне тяхните консумативи са евтини.Ходих и до магазин на хускварна и мацката, която според мен не беше докосвала резачка дори ми обясни, че ако филтъра и бил мръсен може да е влезнало през него пясък при буталото и като е работила пясъка да е драл???
Въобще възможно ли е такова нещо?

Вечерта ще сменя нещата и ще видим.
И дано работи... :lol:
Последна промяна от ferrari4456 на вт апр 09, 2013 1:49 pm, променено общо 1 път.
ferrari4456 - специалист
ivanovbg написа:
Щом е надран цилиндъра си е за смяна. При двутактовите двигатели картера е пълен с горивна смес. През надраното влиза в него пламък и го пали предварително. Та затова гасне, в един момент няма какво да гори :)
Ако е оставена на спокойствие си работи добре.
Ако тръгна да я форсирам се дигат малко оборотите и вика гъъъъъъ пускам и почвам плавно да дигам лека по-лека и ги вдига.
Обясних там в склада какво прави и викат то не е толкова сложно и щом цилиндъра е надран няма какво друго да е...
imegogo - специалист
смени свещта при мен всяка от машините ми правила подобен проблем особено ако е champion много са скапани симптомите на скапана свещ са трудно палене неравномерна работа с много вибрация гаснене празни обороти а иначе провери карбуратора дали хвърля гориво на моята се беше запушил и нямаше мощност
dyaneff - майстор
[quote="ferrari4456"]....Ходих и до магазин на хускварна и мацката, която според мен не беше докосвала резачка дори ми обясни, че ако филтъра и бил мръсен може да е влезнало през него пясък при буталото и като е работила пясъка да е драл???
Въобще възможно ли е такова нещо?...[/quote

Да правилно ти е казала мацката.
NeoBoss - специалист
VLADO66 написа:
Ами ако ти е стоял бензина в тубата една година е изветрял.
ако тубата се затваря добре не е проблем. Проблеми има като застои вече готовия бензин+маслото, просто маслото почва да губи своите качества и не смазва добре.
fastedy написа:
при мен става така когато маслото е недостатъчно. тези масла нещо не са баш.
когато сипвам според пропорцийте става точно така когато сипя двойно работи добре а
когато сипя автомобилно лети . МТД 46-40
това са чисти признаци на износен цилиндър , сегменти... със увеличаването на маслото и ползването на по гъсто автомобилно запушваш пролуките и увеличаваш конмпресията.
ferrari4456 написа:
ivanovbg написа:
Щом е надран цилиндъра си е за смяна. При двутактовите двигатели картера е пълен с горивна смес. През надраното влиза в него пламък и го пали предварително. Та затова гасне, в един момент няма какво да гори :)
Ако е оставена на спокойствие си работи добре.
Ако тръгна да я форсирам се дигат малко оборотите и вика гъъъъъъ пускам и почвам плавно да дигам лека по-лека и ги вдига.
Обясних там в склада какво прави и викат то не е толкова сложно и щом цилиндъра е надран няма какво друго да е...
този проблем може да е от много неща, но мацката те е насочила от къде да тръгнеш. Запушен въздушен филтър ще ти дава съшия проблем, Ако той е пуснал песачинки до цилиндъра то значи имаш такива и в карбуратора , трябва да продухаш жиглюрите.
ferrari4456 - специалист
Всичко всичко да основи разглобих и почистих, изкарах всяко едно металче и го минах с обезмаслител.
Купих й нов филтър.
След малко ще я до сглобя и ще я пробвам.
Сега остава да монтирам свеща винтовете и електрониката отзад и капаците.Сипвам бензин и масло и отивам да я пробвам.
:)
Някой неща трябваше да ги кажете преди да взема комплекта цилиндър, защото ако не е това ще се гръмна... :oops:

Тема "Използване на 100октанов бензин на резачка???" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: