Отговаряй на СОф , докато го има, че после ще ви липсва
.
Още нещо интересно за начина на изработката на евтините и скъпите машини относно най важната им част- Буталото и коляно-мотовилковият механизъм.
Понеже исках от майстора ми -като има някое старо бутало да ми го даде и вчера получих едно с болта барабар. Обаче беше без коляно-мотовилката - маховика с вала към него. На въпроса ми защо получавам само това издрано старо бутало срещу една 2 л. Кока-Кола -майстора ми каза че на скъпите машини от които беше и износеното бутало- маховика е кован ръчно и е много як. А на по евтинките машини, за които става въпрос в темата маховика е лят.
Съответно кованият коляно-мотовилков механизъм не се сменял щото е ОК и аз получих само бутало.
Ето отговора на въпроса, защо тия машини са по евтини, пък са маркови.
Металите от които са направени частите на двигателя, начина им на изработка и тнт е различен и съответно скъпата машина може да се товари в пъти повече, за разлика от евтините такива.

Още нещо интересно за начина на изработката на евтините и скъпите машини относно най важната им част- Буталото и коляно-мотовилковият механизъм.
Понеже исках от майстора ми -като има някое старо бутало да ми го даде и вчера получих едно с болта барабар. Обаче беше без коляно-мотовилката - маховика с вала към него. На въпроса ми защо получавам само това издрано старо бутало срещу една 2 л. Кока-Кола -майстора ми каза че на скъпите машини от които беше и износеното бутало- маховика е кован ръчно и е много як. А на по евтинките машини, за които става въпрос в темата маховика е лят.
Съответно кованият коляно-мотовилков механизъм не се сменял щото е ОК и аз получих само бутало.
Ето отговора на въпроса, защо тия машини са по евтини, пък са маркови.
Металите от които са направени частите на двигателя, начина им на изработка и тнт е различен и съответно скъпата машина може да се товари в пъти повече, за разлика от евтините такива.