Всички въпроси за вилата.
crez - майстор
hidrazin написа:
Да, наистина е добре да го оставиш да е утаи. Между другото - под бутилката сложи един колкото се може по-силен магнит. Ускорява значително утаяването на металните частици, колкото и да са малко. Аз ползвам това от косачката за трева. Сменям го редовно и е доста по-чисто от това на колата - дизел съм. :-D Освен това е и по-гъсто.
:partyman:
Сега видях тази тема. Хидра къде слагаш отработено масло в моторна косачка, в картера ли :? интересно ми стана. Аз давам сумати пари за масла със SAE 30, такова препоръчват. Сподели и аз да почна да наливам такова, всеки сезон сменям по 0,5л. :x
iivanov - майстор
Картерите на хускварна са с магнезиеви , а не алуминиеви сплави. А проблем със сярата имат цилиндрите с никасилово покритие.
hidrazin - майстор
crez написа:
... къде слагаш отработено масло в моторна косачка, в картера ли :? ...
Отработеното не го слагам в картера а го вадя от там. Говоря за косачка за райграс от тези дето са на колела и с кош.
Косачката ми няма пробка за източване а маслото го изсмуквам от картера с шише и и маркуче.
После ми е лесно за резачката - маслото направо е събрано в шишето. Пък и друго отработено нямам.
Това от колата остава в сервиза и на всичкото отгоре съм дизел. Много е черно.
То и резачката толкова ползвам. Сигурно веднъж на две години.
А маслото на косачката сменям всяка пролет. Даже в момента не помня какво точно съм сложил.
Отивам в магазина на Husqvarna и се взимам едно шише като казвам че ми трябва за косачка.
Обикновено ми идва много едно шише.
iivanov написа:
А проблем със сярата имат цилиндрите с никасилово покритие.
Че то има ли още такива дето използват никасил? Май останаха да го слагат само в коли дето няма да видиш всеки ден по пътя.
Доколкото знам ако някой слага такива покрития за масови двигатели, то отдавна се използва алусил.
В тази връзка сега стоплям защо на едно Maserati Biturbo 2.0 V6
му видяхме сметката на мотора в някъде в края на 90-те. Тогава му наливахме каквото има. Пък то било с никасил. :lol:
После му сменихме матора и се наложи да режем предния капак. Другия матор беше по-висок и не се събираше.
Та отгоре направиха нещо като заборник и пак нямаше място за въздушен филтър. :shock:
После прецакаха и този матор - забравиха го зимата с вода. :prayer:
:partyman:
lavka86 - специалист
Слагам си компресорно масло и няма никакви приблеми на електрически Бош. Идеално върви веригата. :partyman:
juvesan - специалист
компресорно масло
Ех как "фърка" със старо "хладилно" компресорно масло - синтетика, щото то вече минералното е много кът... малко бързичко върви, ама то и маслото не е като да го търсиш. Последният път даже имаше някакво от автоклиматици , наблъскано с оцветител... трябваше да си взема специалната лампа и да гледам феерия... ;)
:drinkers:
thinkpad - майстор
Хидравлично масло. 4 лева литъра.
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
Пък за 9 лева може да си налееш ...
Немско. А външният вид е нещо различно от надеждността. Объркал си човека да остроумничиш.
iivanov - майстор
Мисля, че се дръвчите за глупости. Всеки да слага, каквото му е на сърце (и на джоб), пък тя, машинката ще ви покаже, дали и понася.За моята машина , при закупуването, ми препоръчаха диференциално, особено през лятото. Да, ама то реже през кръста. После се снабдих с 11 л такова от празна вагонна тара. На 1,50 го вземах. :-D Ама свърши отдавна. :( Сега ползвам М 10 Д на цена 3–4 лв. Чувал съм, че на новите пластмасарки самодейноста много не им понася.
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
Е, вярно че свестните триони струват повече от колите ти, ама това е друга тема.
Аз свестният трион го имам. Имаме от 15години Щил-ки. В момента пенсионирахме едната, защото е нарязала безброй кубици дърва. Сега една почти чисто нова имаме. Не електрически триони. А между другото ти се похвали как си поръчваш Маннол по Еконт-а!
crez - майстор
Ми то, тинка, това хидравлечното при този вискозитет 10-15 не го ли изцвърка на струя, особенно като позагрее редуктора. Не знам не съм ползвал. Хидрата е прав че, горялото няма какво да навреди на машината,разглоби си помпичката която тласка маслото към шината и ще се убедиш сам, простотия до шия е. :lol:

Тема "Какво масло за електрически трион" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: