• 1
  • 2
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
cvetanmu - специалист
Въпросното четиво няма да му плати ремонта ако се наложи.Гаранцията ще я отхвърлят ако не са правени профилактиките.
ognqnko - напреднал
При мене и не закачаха манометри.Бучнаха сондата във вътрешното тяло."Аха дава 50градуса",напръскаха с един спрей и айде 30лв. в джоба и догодина пак.
dundurma - специалист
еййййййййййй казвам го за последно дали ще има профилактика или не ГАРАНЦИЯТА ВАЖИ.всичко друго е от незнание на клиента и опит за измъкване на фирмата.
naB4o - специалист
Добре де, Дундурма, какво е измъкването, при подписването на следното, което цитирах по-горе. (Измъкването на клиента)?
dundurma - специалист
naB4o написа:
Добре де, Дундурма, какво е измъкването, при подписването на следното, което цитирах по-горе. (Измъкването на клиента)?
павчо.........никой в никакъв случай не може да те накара да направиш профилактика(тя е по желание) а гаранционния срок на стоката е 2ГОДИНИ,която гаранция НЕ МОЖЕ ДА ОТПАДНЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ(изключвам счупвания от човешка намеса идр.) каквото и да ти говорят от фирмата.това,че колегата се е подписал за профилактика,не е причина за отпадане на гаранцията при не извършване на такава.още повече съм сигурен,че и ПРОФИЛАКТИКАТА ще еднаааааааааааааа.акто бях писал по-горе марковите клими(поне дайкина)му се прави профилактика чак след изтичане на гаранцията.
...............но в крайна сметка колегата си решава дали да стане неволен спонсор на фирмата уж за хубаво.а ако му свалят и почистят основно тялото,турбината и т.н.,нека с кеф да им даде кинтите,но това пак казвам няма нищо общо с гаранцията.

- "нямате право на рекламация след като е минал денят / три дни / седмица / произволно измислен от магазинера срок" – на това отговаряте само и единствен с "Срокът за предявяване на рекламацията е две години, не измисленият от Вас! Справка чл. 105, ал. 2 от закона"

- "ние не сме отговорни за това – пише го в договора" – даже и да го пише, в закона има

Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба, което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е нищожно.

този член 111 дава отговора на всички въпроси-ГАРАНЦИЯТА Е 2 ГОДИНИ.
naB4o - специалист
Ами нека нашия човек се обърне към КЗП, и да видим резултата.
Това го казах понеже съм бил свидетел на доста такива случаи в предната фирма, в която работих.
ArturDent - Почти Безобиден
naB4o, простия отговор на твоя въпрос:
Всеки клауза в договор, който противоречи на Закона е недействителна (нищожна). Точка.
Например: Не можеш да сключиш договор в който аз да съм ти роб.

Гаранции, маранции - влизаш в ЗЗП, ако не си взел стоката (климатика) на фирма. Не се отнася за консумативи, но замерването и не е консуматив.

naB4o, и още нещо. Делата по ЗЗП се гледат на 2 инстанции (обикновено), като и на втората е 98% вероятно да си осъден (като търговец). 3-12 месеца общо.
Екстри: 20+ % лихва за забава + разходите по делото, които при добър адвокат могат да надхвърлят 1000% цената на стоката... + КЗП + Данъчни...
Chefo77 - майстор
Ааа, при разпра със закона, стигне ли се до приказки за КЗП, 80% клякат. От останалите - 19% се усещат след като им звъннат или идат за проверка и само 1% правят грешката да спорят. Един фризьорски салон (!!!) направи грешката да е в този 1 %, направо ги смазаха. Случай с близък роднина преди 4 години.

ArturDent, забрави моралните щети ... :)
  • 1
  • 2

Тема "За фирма HD Clima" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: