Направих схемата,която ми каза Pandurko-поставих двете външни тела едно до друго,свързах хаера с вътрешното тяло и го свързах към мрежата.Изводите за компресора ги удължих и ги свързах с компресора на другото външно тяло(LG).Включих с дистанционното и се опита да тръгне,но не потегли.След секунда или две се изключва някакво реле и спира.След около 5 секунди повтаря опита ,но пак следва същото изключване.Сменях кабелите по всякакъв начин-същото.Дори се постарах да проследя по цветове и буквени означения кабелите и съм сигурен,че намерих правилния начин-никакво подобрение!Най-вероятно компресора е заклинил механически.Последва втори опит,но с оригиналния компресор на хаера,този който знам ,че не работи.Интересното е,че с него си тръгна цялата система без да се замисля.Единствено ,че компресора е по-шумен.Дори черния цилиндър(да ме прощавате,но не знам какво е това устройство),който е непосредствено до компресора започна да се охлажда.Спрях системата,защото всичко това се случваше при затворени кранове на външното тяло и неподвързано с вътрешното и не знам какво може да стане.Гледам при компресора има един траф,който има вид на доста "изпечен" от температурите,но не изглежда изгорял.Интересното е,че компресора на хаера даваше някакви доста нереални и променливи стойности на съпротивлението на намотките,докато другия ковеше и трите на 1.8 ома.А не тръгва...Има ли начин да го пробвам да тръгне без електроника,направо да му подам напрежение на полюсите,да съм сигурен,че работи примерно...или не...
..Какво представляват трите полюса на самия компресор-краища на работна и пускова ли,или нещо друго?На какво напрежение работи?Много променливи стойности показва като замервам... 
А за другия това че е шумен говори, че има проблем вероятно, но ако нищо не грее и не мирише, търкаляй го до смърт
Не знам дали има кликсони в тия компресори. Термозащити един вид с биметални пластини. При нагаряне на контактните пъпки и мерене с оммер може да дава странни стойности. До колкото знам инверторните компресори са с безчеткови 3ф двигател (BLDC) и раб напрежение е 100-200в. Този вид мотор е почти същият, като синхронен променливотоков двигател, но възбуждането му е с постоянни магнити, вместо електромагнити. Което ще рече, че няма как да го подкараш без някаква схема за управление. Ако някой има точни данни може да внесе яснота.
