Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
preslav - майстор
fox_vt написа:
Не е вярно гарантирам ти особенно ако си си изключил климатика пък изобщо няма как да стане на буца лед. Фокси, при определени условия може да се случи, но това е проблем на монтажа на външното тяло, а не на самия климатик. Виж ако темп е под -10 градуса може да не тръгне климатика ако е конвенционален евтинджос добичето ми тръгва и на -18, че после и топло започва да духа - това с гъстите масла, ниските температури и т.н. го дискутираме в една друга тема (ти я знаеш), нещо афиф ми изглеждат всички доводи, по тази логика при температури под -10-15 нито една кола не трябва да запали а под -15 и инвертор затова ако това ти е основно отопление и чуеш за такава прогноза не го изключвай.а само го намаляй.
Надявам се разбираш, че идеята ми е да достигнем заедно до правилните изводи!
fox_vt - майстор
А не така колега за 0 градуса и малко под нулата както е писал колегата трудно ще стане на буца лед.А за тръгването то е ясно че може и да тръгне ама съм виждал избила тапа на компресор точно от такова тръгване.То като цяло колегата задал въпроса не е казал доста неща какъв е климатика какво разбира по това "под 0 та" може да е -1 а може и - 30.На работата има два климатика топлят метална кабина 1,5 на 1,5 метра с 40% стъкло останалото е ламарина,а кабинката е във въздуха.Другата е пластмасова 2 на 2,5 метра с пяна между двата корпуса пак с толкова стъкла.Та двете 9 ки конвекционални зимата не се спират и никога повтарям никога не са ставали обилно заскрежени камо ли на буца лед.Климата е изключително суров в низина до река зимата по колите има адската скреж най много от целия град и миналата година там беше втория рекорд за българия след севлиево от -27 и климатиците не са спирани.Как са го преживяли нз може и да са изключили то определено не са топлили квото и да ми разправяш,ако тази зима стане голям студ ще ме караш да ходя посред нощ до работа да видя кво става :lol:
preslav - майстор
fox_vt написа:
А не така колега за 0 градуса и малко под нулата както е писал колегата трудно ще стане на буца лед.А за тръгването то е ясно че може и да тръгне ама съм виждал избила тапа на компресор точно от такова тръгване.То като цяло колегата задал въпроса не е казал доста неща какъв е климатика какво разбира по това "под 0 та" може да е -1 а може и - 30.На работата има два климатика топлят метална кабина 1,5 на 1,5 метра с 40% стъкло останалото е ламарина,а кабинката е във въздуха.Другата е пластмасова 2 на 2,5 метра с пяна между двата корпуса пак с толкова стъкла.Та двете 9 ки конвекционални зимата не се спират и никога повтарям никога не са ставали обилно заскрежени камо ли на буца лед.Климата е изключително суров в низина до река зимата по колите има адската скреж най много от целия град и миналата година там беше втория рекорд за българия след севлиево от -27 и климатиците не са спирани.Как са го преживяли нз може и да са изключили то определено не са топлили квото и да ми разправяш,ако тази зима стане голям студ ще ме караш да ходя посред нощ до работа да видя кво става :lol:
Не мога да коментирам това, което не съм видял - при нас не съм виждал температури под -18, за -27 мога само да разсъждавам, че всяка една машина би се озорила, най-вероятно не бих рискувал да пускам климатиците си при толкова "минуси".
Sof - специалист
Виждам че темата е стара, но относно заскрежаването на външното тяло има значение и обдухването на вътрешната пита.

Ако се постави на ниска скорост вентилатора- се трупа повече лед отвън. На втора или по висока степен определено заскрежаването се намаля в пъти.
Това и набюдавах на вилата-имам два еднакви климатика монтирани в почти еднакви стай -външните са на едно ниво от пода монтирани и са под навеса на покрива на къщата.
Понеже спя в едната стая го слагах на 1 скорост единият климатик-по тих. И забелязах че сутрин имаше яко скреж по външното. А другият си беше чист кажи речи. Външната беше около 4 градуса. Заскрежалият правеше дефрост сутрин и се изчистваше идеално. Зачудих се защо е така, а и стаята е леко по малка от другата. И двата ги бях поставил на 25 градуса.
Сетих се за съвета на монтажниците-да ги слагам на по висока скорост вентилаторите.
Сложих и заскрежалия на втора скорост и скрежта изчезна.

===========

Защо на -15, -20 ако се пусне климатика може да избие компресора- маслото е гъсто или налягането е високо ?

Коя е другата тема където сте обсъждали тия проблеми, че ми е интересно ?

Тема "Заскрежаване на климатик" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: