• 1
  • 2
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
roly - специалист
Значи имам следното питане-
на каква степен на вътрешния вентилатор на
климатика е най- икономичен и
на коя най- ефективен-
на LOW, MED или на HIGH.?
marmoz - специалист
roly написа:
Значи имам следното питане-
на каква степен на вътрешния вентилатор на
климатика е най- икономичен и
на коя най- ефективен-
на LOW, MED или на HIGH.?
Те ти ме утрепа :) .Не че разбирам от климатици ама ще ти отговоря :-D
най- икономичен = LOW /наи-малко работа = наи малък ресурс/ :-D
най- ефективен = HIGH /наи-бързо = наи ефетивно/ :-D
EDI - майстор
И най-икономичен е на ХАЙ на турбината, но разликите не са чак толкова големи, че да има значение от практическо естество.А най-добре е турбината да е на АУТО, но това зависи и от класа машина и от софтуера и хардуера за контрола на турбината.Има машини само с три степени - ниския клас има и с 12 степени - високия.
l_bonev - специалист
Нямаш ли ЕКО-режем? Иначе най- икономично е като не го пускаш :-D Това последното е майтап.
roly - специалист
Благодаря, разбрах- значи като се прибера от работа- вечер на HIGH,
като ме няма на LOW да пести,
питах и затова че един майстор ми каза че на LOW в студовете се облежда ако е
на под 23 градуса.
EDI - майстор
Обледеняването на конденза то топлообменника не зависи пряко от степента на работа на турбината а от високото натоварване на машината за по-дълъг период от време.Макар да има значение, защото при ЛОУ по-трудно достига температурата и машината вдига оборотите на компресора.
roly - специалист
Точно така ми каза и майстора-
на LOW при под -5
са почти всички случаи с обледени климатици
EDI - майстор
Не е задължително, но е възможно.В този случай машината не може да достигне зададената температура ако е по-висока, и по-бързо си достига условията за дефрост, а по-чести дефрости, по-.голяма вероятност да замръзне тавата и обменника при по-ниския клас машини.При марковите машини това няма значение.
todortv - майстор
roly написа:
Точно така ми каза и майстора-
на LOW при под -5
са почти всички случаи с обледени климатици
Правилно ти е казал. Най-добре на Auto.
На най-ниската степен, освен че в стаята има вероятност да не се достигне зададената
температура и климатика бичи на мах за инверторите, за конвенционалните работоти по-дълго...
Другата причина е, че фреона се връща горещ, т.е. не цялото количество успява да кондензира и
това тормози допълнително машината.
На Auto го оставяш, той си знае работата.
fox_vt - майстор
На ауто докато си там и докато те няма тва лоу само за лятото става зимата топлото се вдига нагоре и с лоу фан климатика си върти въздуха пред него.Най икономичен е на макс вент като това е и най ефективния режим.Ефективен= на икономичен :-D
  • 1
  • 2

Тема "Степен на климатика- КАК..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: