Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
fox_vt - майстор
Здравейте появи се едно проблемче май със климата на майка ми.Та значи климатика работи на отопление и изведнъж спира външния вентилатор като компресора започва да работи със яко вибрации,след като и на нея и е направило впечатление.Вътрешното тяло продължава да си духа топло обаче и в един момент външния вент тръгва и така докато пак спре.То е ясно че компресора се товари заради спрелия вент но защо аджеба не спира целия климатик.В края на месеца ще вика техник да го види но искам специалистите тук да си кажат мнението.
dyaneff - майстор
Вентилатора се командва от термодатчиците.
fox_vt - майстор
И на мен така ми се струва че ще е датчик.Иначе не мислите че това е нормално поведение за климатик,в смисъл компресора да работи а вента да не върти?Освен разбира се при дефрост но тогава няма как вътрешното тяло да работи,че и да топли на всичко отгоре.
jinio - специалист
Когато работи на топло климатика работи по следния начин: При старт стартира първо външното тяло и след като направи температура от около 36оС включва вътрешното, но като направи между 21-28 бара налягане (зависи от марката на климатика), външния вентилатор спира а компресора продължава да си работи, докато падне налягането до 18-20 (пак зависи от марката), след което вентилатора включва отново. Така че не бързай с техниците.
Iwell - напреднал
fox_vt написа:
Здравейте появи се едно проблемче май със климата на майка ми.Та значи климатика работи на отопление и изведнъж спира външния вентилатор като компресора започва да работи със яко вибрации,след като и на нея и е направило впечатление.Вътрешното тяло продължава да си духа топло обаче и в един момент външния вент тръгва и така докато пак спре.То е ясно че компресора се товари заради спрелия вент но защо аджеба не спира целия климатик.В края на месеца ще вика техник да го види но искам специалистите тук да си кажат мнението.
Това е нормално. :-D Така работят всички.
fox_vt - майстор
Казвате че е нормално но каква е логиката между вентилатора и налягането?Нали вентилатора е да прекара въздух през питата за да може да се изсмуква топлина от околния въздух.Честно казано досега не съм виждал климатик на който да му спира външната перка освен при дефрост.Даже и при колите е така.
jinio - специалист
fox_vt написа:
Казвате че е нормално но каква е логиката между вентилатора и налягането?Нали вентилатора е да прекара въздух през питата за да може да се изсмуква топлина от околния въздух.Честно казано досега не съм виждал климатик на който да му спира външната перка освен при дефрост.Даже и при колите е така.
Значи не си гледал достатачно
Iwell - напреднал
[/quote]
Значи не си гледал достатачно[/quote]
+1 :)
todortv - майстор
Погледни състоянието на филтрите, турбината и вътрешната пита.
fox_vt - майстор
Всъщност прави сте и в друг форум потвърдиха това и специално днес гледах конвенционалната мидеа на работа точно по същия начин работи.Аз това че перката влияе на налягането на фреона си го обяснявам така-когато не върти перката има слаб топлообмен към питата и фреона и той се изпарява по малко което води до намаляне на налягането.Когато перката работи топлообмена се подобрява и фреона се изпарява по интензивно и налягането се вдига.Това може и да не е вярно но само така си обяснявам как перката влияе.Демек проблем няма само ще монтирам тампони и ще притегна тук там ламарините.

Тема "Проблем със климатик Osaka CH-17-SL" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: