Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
1115 - специалист
Отдавна отложен проект на базата, на станцията на колегата Мега. Време му е да го завърша.
Малко снимки.

Схема + матерялите за станцията .

Прикачен файл

схема.jpg
схема.jpg (79.63 KиБ) Видяна 480 пъти

Прикачен файл

P1080941.JPG

Прикачен файл

P1080942.JPG

Прикачен файл

P1080943.JPG
Последна промяна от 1115 на пон фев 18, 2019 7:58 am, променено общо 3 пъти.
1115 - специалист
Снимки на шасито.

Прикачен файл

P1080946.JPG

Прикачен файл

P1080947.JPG

Прикачен файл

P1080948.JPG
Последна промяна от 1115 на пон фев 18, 2019 7:55 am, променено общо 1 път.
1115 - специалист
И след половин ден работа се оказа, че нямам кислород в бутилката за да запоя тръбите. Поне се получи горе долу.
Имам обаче и няколко въпроса към спецовете:
- нужен ли е маслоотделител на високото налягане преди кондензатора. Той служи да отделя маслото след компресора. При мен обаче той (компресора) има само ниско налягане (вход), високо (изход) и няма трета тръба. Предолагам това не е проблем и ако маслоотделителя е нужен просто ще връща масото през смукателната тръба или греша?
- купувал съм преди наблюдателно стъкло - да го слагам ли или е безмислено? Ако го сложа, трябва да е след кондензатора, преди клапана на изхода.

Прикачен файл

P1080949.JPG

Прикачен файл

P1080950.JPG

Прикачен файл

P1080955.JPG

Прикачен файл

P1080954.JPG

Прикачен файл

P1080952.JPG
a_stoev - специалист
Да, нужен е. Иначе ще си цапаш бутилките и ще убиеш компресора на събирачката от липса на масло. Класическите маслоотделители са с капилярка която постоянно свързва високо с ниско, но така няма как да събереш до вакум. Трябва да сложиш някое кранче или магнит вентил.
1115 - специалист
пон фев 18, 2019 12:09 ama_stoev написа:
Да, нужен е. Иначе ще си цапаш бутилките и ще убиеш компресора на събирачката от липса на масло. Класическите маслоотделители са с капилярка която постоянно свързва високо с ниско, но така няма как да събереш до вакум. Трябва да сложиш някое кранче или магнит вентил.
Е да, две кранчета ще има.

Дайте идея как да предпазя компресора от попадане на стружка в маслото му през маслоотделителя при източване? Да го свържа да връща маслото преди дехидратора или ще го запуши/развали?
И с какво да ги измия тия маслоотделители? Бензин?

Прикачен файл

схема.jpg
схема.jpg (81.06 KиБ) Видяна 440 пъти
Ahmakov - специалист
Типа комресор не е подходящ за целта.
1115 - специалист
пон фев 18, 2019 11:28 pmAhmakov написа:
Типа комресор не е подходящ за целта.
Ценя мнението Ви, кажете моля защо да не е подходящ?
Ако може и по въпроса за маслото да дадете идея.
a_stoev - специалист
За 134, следователно е за ниски налягания.
1115 - специалист
вт фев 19, 2019 2:12 pma_stoev написа:
За 134, следователно е за ниски налягания.
Е хубаво, но гледам всички правени станции (които всеки казва, че му вършат работа ) са с хладилни компресори за т.е. на 134а. Сега вярно няма компактен компресор на 410, но ако има от де да се вземе кажете. И там за маслото също, че ми предстои да си пълня кислород и да запоявам.
fox_vt - майстор
И ние сме с правена станция,но само с кондензатор без маслоотделители без нищо. Компресорите издържат година две и се скапват. Основно се ползва за надувачка.

Тема "Станция за изтегляне на фреон" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: