Колеги, ето някои линкове за Лифепо батерии. Това разбира се са само някои, има много повече (вие ги допълнете). Първият е от Европа, другите са Български.
Аз също ще предлагам Лифепо само клетки в скоро време, за хора дето обичат да дават повече пари. За сега имам само мостри (за тестове), затова не ги предлагам официално. В момента предлагам само Липо различни модели, които дадоха значително по-добри параметри (и електрически и ценови) от масово предлаганите Лифепо. Това е причината. Що се отнася до истинските Лифепо клетки, то там цената е доста дебела и просто не се рентира за обикновен e-bike use in Bulgaria.
Тези, които се интересуват може би знаят, че основните принципни разлики (подобрения) в Лифепо технологията е разширяване на работния температурен диапазон (отдолу и отгоре) с по десетина градуса, увеличаване на възможността за по-бърз заряд (също и при ниски темп.), увеличаване броя работни цикли. Има и влошаване на някои параметри а именно – по – лоши показатели енергия/обем и енергия/тегло също и известно увеличение на вътрешното съпротивление. Знам, че по отношение на последното ще има много реплики, ама това не ме притеснява.
За да обобщя ще кажа, че литиевата технология (без значение Липо или Лифепо) позволява получаването на клетки с най-различни параметри и качества. Всъщност всичко зависи от конкретното задание, необходимост и технологични възможности на производителя. Има Липо клетки със си рейт 50С например, а много китайски Лифепо са със 2-3С! Проверете какви клетки основно се ползват в RC моделите. Всъшност насоките и целта в развитието на тази технология изобщо не е пазара на е-велосипеди, а бъдещия огромен пазар на електромобили. Ако внимателно се вгледате в подобренията ще забележите, че те са насочени именно към автомобилно използване, а не към велосипедно такова.
Всеки си има мнение разбира се, това е моето. Извинявам се, ако съм настъпил някого – не е нарочно. Тук можем да си подхвърляме (цитираме) най-различни конкретни параметри на най-различни конкретни клетки в подкрепа на една или друга теза. Обаче възможно ли е да се проверят всички параметри от дейташита на всяка клетка? И до колко всички застъпващи една или друга теза имат реален, продължителен, достатъчен за сравнение (не мимолетен) опит с различните технологии?
Лошо няма, форума е за писане и четене.
http://www.ev-power.eu/
http://evparts.alle.bg/%D0%B0%D0%BA%D1% ... 4-battery/
http://elektrovelosipedi.com/portfolio/ ... %B8%D1%8F/
http://www.bulspace.info/index.php?page ... 67&lang=bg
http://www.shopmania.bg/batierii/p-indu ... o4-2805766
Аз също ще предлагам Лифепо само клетки в скоро време, за хора дето обичат да дават повече пари. За сега имам само мостри (за тестове), затова не ги предлагам официално. В момента предлагам само Липо различни модели, които дадоха значително по-добри параметри (и електрически и ценови) от масово предлаганите Лифепо. Това е причината. Що се отнася до истинските Лифепо клетки, то там цената е доста дебела и просто не се рентира за обикновен e-bike use in Bulgaria.
Тези, които се интересуват може би знаят, че основните принципни разлики (подобрения) в Лифепо технологията е разширяване на работния температурен диапазон (отдолу и отгоре) с по десетина градуса, увеличаване на възможността за по-бърз заряд (също и при ниски темп.), увеличаване броя работни цикли. Има и влошаване на някои параметри а именно – по – лоши показатели енергия/обем и енергия/тегло също и известно увеличение на вътрешното съпротивление. Знам, че по отношение на последното ще има много реплики, ама това не ме притеснява.
За да обобщя ще кажа, че литиевата технология (без значение Липо или Лифепо) позволява получаването на клетки с най-различни параметри и качества. Всъщност всичко зависи от конкретното задание, необходимост и технологични възможности на производителя. Има Липо клетки със си рейт 50С например, а много китайски Лифепо са със 2-3С! Проверете какви клетки основно се ползват в RC моделите. Всъшност насоките и целта в развитието на тази технология изобщо не е пазара на е-велосипеди, а бъдещия огромен пазар на електромобили. Ако внимателно се вгледате в подобренията ще забележите, че те са насочени именно към автомобилно използване, а не към велосипедно такова.
Всеки си има мнение разбира се, това е моето. Извинявам се, ако съм настъпил някого – не е нарочно. Тук можем да си подхвърляме (цитираме) най-различни конкретни параметри на най-различни конкретни клетки в подкрепа на една или друга теза. Обаче възможно ли е да се проверят всички параметри от дейташита на всяка клетка? И до колко всички застъпващи една или друга теза имат реален, продължителен, достатъчен за сравнение (не мимолетен) опит с различните технологии?
Лошо няма, форума е за писане и четене.
http://www.ev-power.eu/
http://evparts.alle.bg/%D0%B0%D0%BA%D1% ... 4-battery/
http://elektrovelosipedi.com/portfolio/ ... %B8%D1%8F/
http://www.bulspace.info/index.php?page ... 67&lang=bg
http://www.shopmania.bg/batierii/p-indu ... o4-2805766