• 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ludiagsm - специалист
Вчера имам нов рекорд 71км/вчас ,вързах паралелно на 6-те оловни един пакет литиевожелезни 23 елемента по 1100 милиамперчаса.Усеща се разлика в ускорението но като цяло пак напрежението пада при пълна газ ми свети само червения светодиод на индикатора за батерията.
Трябва си поне 5-6 такива пакета в паралел и ще е интересно :) врочем и вчера беше хората от колите гледаха много стрнно и се чудеха какво се случва ;Р.

пп:Благодарение на мой приятел който ми подари една чистонова 48волта 20ампечаса батерия съставена а от 16 пакета от по 18 елемента 1100 милиамперчаса в паралел , но стояла около година със закачен бмс на нея и някои пакети бяха на границата а един от тях на 0 волта. Сега гледам няколко схеми на бмс и тези дни ще си сглобя някоя че когато имаме 23 елемента последователно без бмс е мн тегаво всяка клетка има различно мнение за волтажа и аз обикалям с мултицета през 2 минути и след това шунтирам тези клетки който са с по-високо напрежение от другите използвайки за шунт 3броя 12в лампи в паралел от автомобилен плафон,което не си е работа.
kartell - напреднал
Значи пускаш 72V на 72-волтово управление и конрадски мотор 36V, така ли? Много държат тея мотори значи, а каква ли е мощноста при 72V? И колелото трее да е здравичко, че с тия нашите пътища е страшно, секунда да се разсееш и две криви капли са налице #-o .
sasko12345 - специалист
То да са само капли. Секунда невнимание падаш в такъв трап че трансибирската магистрала ти се вижда чудна.
sasko12345 - специалист
Aз чух че конрадския мотор на 48в му тряба термометър при 180 градуса топи изолацията. Досега на 48в не съм имал проблеми и доста прилично върви. Но винаги може още искам да пробвам на 60в.
evparts.alle - специалист
E това не го прави!
:lol:
Вземи 1000 ватов мотор за такива експерименти...
Има разлика в намотките и в магнитите... На 36 волтовия мотор и 48 волта 1000 вата контролер му е на ръба.. :axe:
stanetzz - специалист
gotiniq7 написа:
Някой сдоби ли се с желязофосфатни ?
Да, от 2 седмици съм с ТАКАВА.
За момента се държи много добре, и при изкачване на наклон напрежението не пада под 51V. Преди с 4 бр нови 12V 9Ah LAVA , заредени, след 5 км изкачване с въртене на педали падаха под 45V.
ludiagsm - специалист
Конрадския си грее но не много под 50 градуса е корпуса а си му давам яката газ 35 ампера и реално 80 волта ,защото когато са заредени батерийте волтажа е 84 волта,а под товар падат до 78-80 волта ,смея да твърдя че ускорението е много подобно с ускорението на другото ми електроколело с двата мотора . Може да се сметне 80 волта по 35 ампера правят 2800 вата а другото с двата мотора при 52 волта дърпа 58 ампера 3016 вата, е близо сме до истината :) ще е интересно на другото колело с двата хъба с една яка батерия на 72 волта и два контролера какво ще бъде :rolleyes: .
ludiagsm - специалист
stanetzz написа:
gotiniq7 написа:
Някой сдоби ли се с желязофосфатни ?
Да, от 2 седмици съм с ТАКАВА.
За момента се държи много добре, и при изкачване на наклон напрежението не пада под 51V. Преди с 4 бр нови 12V 9Ah LAVA , заредени, след 5 км изкачване с въртене на педали падаха под 45V.
честито колега със здраве да си я караш
stanetzz - специалист
Благодаря! Да ми остане малко време, и ще кача снимки на моето "произведение".
val4o89 - специалист
gotiniq7 написа:
Някой сдоби ли се с желязофосфатни ?
След няколко дни ще се сдобия с Headway 48v/15ah. stanetzz, твоята батерия с колко на брой и каква марка клетки е? Какво растояние минаваш? Макс. скорост?
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: