Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
ndinev - специалист
Благодаря Ви за отговорите
stanetzz - специалист
Аз пък намирам тази функция за много полезна.При спускане на Симеоновско шосе в отсечката между центъра на селото и Околовръстното, наклонът е такъв, че по инерция без спирачки може да се развие скорост от 48-50км/ч (може и повече сигурно, но става опасно). Когато достигна до към 30-35 км/ч, натискам съвсем леко спирачка, колкото да се задейства моторната, но без челюстите да опират в каплата. Така колелото спира да ускорява , поддържа постоянна скорост въпреки големия наклон, без да се износват накладките. (За справка- имам минати 1300 км на ток с един комплект накладки за 8лв.)
Ради Тодоров - специалист
Комплект накладки не са болка за умиране но повредена литиева батерия е проблем и то скъп.
val4o89 - специалист
И аз си мисля, че е*аваш батерията с тая регенерация.
gotiniq7 - специалист
val4o89 написа:
И аз си мисля, че е*аваш батерията с тая регенерация.
Колко е максималният ток при регенерация? Едва ли е повече от 10 ампера. Това за литиева батерия не е никакъв проблем.
ndinev - специалист
Лошото е че ние не знаем какви са литиевите батерии от Конрад и колко им е макс заряден ток. Факт е че моето зарядно е 1.8А/ч. Не съм сигурен че балансните вериги могат да се справят при 10А/ч заряден ток. Факт е че колегата кара така и за сега няма поражения ... пък аз още се чудя дали да сменям контролера :?

@stanetzz: Може ли да сложиш един амперметър и да кажеш колко зарежда по пътя който си споменал. Много ми се ще точно такова поведение да имам по големите баири които в София са доста.
gotin_go - помощник
От около една седмица съм се зарибил по елвелосипед. Видях комплекта на Конрад ,видях и два комплекта на представители в интернет http://scoot.bg/ekologichen-transport/5 ... %BA%D1%82/ .Моля тези които имат опит в тази работа да ме посъветват какво да направя. Ясно е , че като се ориентирам какво да си купя ще питам за монтажа.
evparts.alle - специалист
Спретни си едно такова за да не съжаляваш никога ... Нито за мощност, нито за скорост, нито за качество... Батерията ще ти изкара от 5 до 10 години..
И задължително дебели гуми - за качване на тротоари и стълбища нагоре ..
Ако вземеш "льохав" кит каквито и контролери да слагаш и каквито и преправяния да правиш, все ще те "яде", че не е както трябва..
;)
http://lcd.alle.bg/1ef9e3c2-726-536-ups ... sf2yy8.jpg
gotin_go - помощник
evparts.alle написа:
Спретни си едно такова за да не съжаляваш никога ... Нито за мощност, нито за скорост, нито за качество... Батерията ще ти изкара от 5 до 10 години..
И задължително дебели гуми - за качване на тротоари и стълбища нагоре ..
Ако вземеш "льохав" кит каквито и контролери да слагаш и каквито и преправяния да правиш, все ще те "яде", че не е както трябва..
;)
http://lcd.alle.bg/1ef9e3c2-726-536-ups ... sf2yy8.jpg
Благодаря, но от тази снимка не ми стана ясно от къде е закупен такъв комлект. Точно това ми е въпроса как да разгранича "лъохавите" от добрите КИТ?
gotiniq7 - специалист
Някой с оловни батерии ще пробва ли зарядното на Джон Бедини? Според него капацитета се качвал почти двойно. Схемата никак не е трудна :) Погледнете втория филм, обяснява че дори напълно сулфатизирани акумулатори след няколко цикъла с неговото зарядно стават супер.

http://www.star07.in/videogallery.php?video_id=46

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: