Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
geordgeo - специалист
До Ради Тодоров:

Най-малката възможна, 36V, 10Ah, Li-pol, но съм доволен, защото покрива моите изисквания за скорост (контролерът пуска до 30-32 км/ч по равното) и пробег към 40-45 км с използване на педалите тук там :)
Валериус - специалист
Браво на всеки дето е експериментирал и е постигнал някакви резултати. Търсих из темите и не намерих дали някой се е пробвал да слага електрозадвижване на скутер. Заради наличието на някакво автоматично зацепване (не знам дали няма и вариатор) електродвигателя ще се натоварва на обороти, а не от 0 и по този начин началния ток ще му е по-малък. От там и акумулаторите няма да се претоварват и ще се удължи пробега и живота им. Поне по моите разсъждения стигнах до този извод, та исках да го коментирам с някой който вече е умувал по въпроса.
svetboy - помощник
Предполагам, ако завъртиш педалите при тръгване и след това подадеш газ ще отпадне този проблем
ge6aaaa3 - специалист
И аз съм си го мислил вариатора... Доста ще се повиши максималната скорост. :)
Валериус - специалист
Освен максималната скорост ще има и доста по-голямо ускорение ако има вариатор.
hi4kok - напреднал
Абе вижте хората на запад от това и хляба си вадят с тези вело-таксита.
Ама като гледам моторчетата им са от малките, сигорно не им дават да сложат по-сериозни за по-бърз превоз.

Прикачен файл

CCI CCII_DE_Nürnberg_Solar Velotaxi (1).JPG
CCI CCII_DE_Nürnberg_Solar Velotaxi (1).JPG (113.76 KиБ) Видяна 2911 пъти

Прикачен файл

Bern_Best Western Hotel (1).JPG
tysonlkr - специалист
hi4kok написа:
Абе вижте хората на запад от това и хляба си вадят с тези вело-таксита.
Ама като гледам моторчетата им са от малките, сигорно не им дават да сложат по-сериозни за по-бърз превоз.
Според мен идеята на тези вело-таксита е да се задвижват от въртене на педалите (човешка енергия), ел. задвижването е само спомагателно затова ел. двигателите им са малки. Тези таксита с ел. задвижване се наричат предполагам "електро-таксита на батерии" :-D
PCL82 - майстор
Вероятно са с мотори до 250Вт (педелаци), за да нямат нужда от регистрационен номер и гражданска отговорност, както е по повечето европейски страни.


Наскоро покрай мен в Германия мина интереснен веломобил. Беше двуместен-две места едно до друго и място за бахаж зад тях, цялото покрито с лека материя. Отпред две колела, отзад едно.

Караше го един човек, на ток и за 50м след потегляне от светофар ускори към 40км/ч (на око) и задмина леките коли. Виждаше се как в краката на десния пътник има педали, които се въртят бавно, докато веломобилът се движи бързо-явно аварйно и помощно задвижване с педали от двете места.
val4o89 - специалист
Мислех си го като шега, но започвам да се чудя, дали да не измисля някакъв затворен корпус от прозрачен материял за зимата. Може да се измисли и печка дори, около 100-150 вата с вентилатор. Ще стане още по пълноценно... Мнения?
ESPACE - майстор
100-150W за отопление зимата са горе-долу едно нищо.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: