Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи
. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
mir4oto написа:Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
Точно така,този лепи дупката в съприкосновение с въздуха,а идеята е както е написал колегата.
Аз помпам гумите до 3 атмосфери/сега бара/ и стават много твърди,тъй че бандажни гуми няма да са много по-различни при движение.

