Този латекс се ползва да запушиш спуканото след което пак може да се спука гумата. Само не ми е ясно кво става с вентила след като ползваш това нещо, дали може пак да се помпи   . Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
								
															
																															
																								
															 . Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.
. Всъщност основната идея е да не ти се пука гумата, т.е. да не е пневматична но да е със същите свойства.

 След това завиваш игличката и помпиш. Предимството е, че можеш да държиш гумата даже и на две атмосфери. Което си е комфорт отвсякъде. Вози меко. Другото е, че като се забие бабиния зъб бозата отива увлечена от въздуха към отвора и от околния въздух и температура се втвърдява.
 След това завиваш игличката и помпиш. Предимството е, че можеш да държиш гумата даже и на две атмосфери. Което си е комфорт отвсякъде. Вози меко. Другото е, че като се забие бабиния зъб бозата отива увлечена от въздуха към отвора и от околния въздух и температура се втвърдява.  

 Много ми е. Може ли да споделиш и впечатления как се държи.
 Много ми е. Може ли да споделиш и впечатления как се държи.