Пък аз не виждам смисъл от регенерация, когато целта е скорост, особено извън града. Извън града даже ми се налага по някои баирчета надолу да натискат газта, че да се движа по-бързо, за сметка на последващия баир нагоре. В града също не ми се налага да ползвам особено спирачката, но пък то си зависи от терена и стила на каране.
mania написа:Пък аз не виждам смисъл от регенерация, когато целта е скорост, особено извън града. Извън града даже ми се налага по някои баирчета надолу да натискат газта, че да се движа по-бързо, за сметка на последващия баир нагоре. В града също не ми се налага да ползвам особено спирачката, но пък то си зависи от терена и стила на каране.E, най-сетне един човек да каже, че не му трябва регенерация за колелото! Не е истина!
Mania, моето мнение съвпада напълно с това, което казваш, също и описаният от теб стил на каране. Никога не ми стига скорост и гледам по-малко да ползвам спирачка.
Наистина първото нещо, което ме питат вече стотиците хора с които съм контактувал е: „а връща ли ток, като спираш?” или „като въртиш педалите, зарежда ли?” все едно това е тай-важното в един е-байк.
Ми то има толкова наистина важни и определящи цената параметри, че този е направо от последните за който се сещам. Всъщност точно, както е казано в линка от по-предишен мой пост: „The first or second question everyone asks about an electric bicycle is “Does it have regenerative braking?”.
Наистина ако целта е постигане на сериозни разстояния и силно пресечен терен, това определено има смисъл, но при каране от по 20 – 50 км дневно в града, единственото което ще постигнете с рекуперацията е съкращаване живота на батерията и риск от „бум” на контролера (при лош контакт на някоя клема).
Пресметнете сами цената на „безплатния ток”.
Успех на всички!

